Znaleziono 5 wyników

autor: john692
25 lis 14, 11:40
Forum: Bezpłatny Dostęp do Internetu BDI Aero2
Temat: Komunikat "Brak karty SIM/USIM lub błąd karty SIM/USIM"
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 18576

RE: Komunikat "Brak karty SIM/USIM lub błąd karty SIM/USIM"

Mam ten sam problem dokładnie w tym samym modemie, dodam że to nie wina modemu bo inna karta działa. Nie zostało nic inego jak wysłanie karty na gwarancje/reklamacje co też właśnie czynie.

http://aero2.pl/Bezplatny-Internet/Dla-uzytkownikow/Sprawdzenie-karty
autor: john692
9 paź 14, 11:05
Forum: Bezpłatny Dostęp do Internetu BDI Aero2
Temat: Reklamacja niedziałającej karty
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 5547

RE: Reklamacja niedziałającej karty

Jestem pewien sprawdzalem inna kartę areo2 i działa w tych samych urządzeniach co tamta przestała działać.czyli co masz na myśli pisząc " to zostaje tobie tylko to" ?
autor: john692
9 paź 14, 10:59
Forum: Bezpłatny Dostęp do Internetu BDI Aero2
Temat: Co dalej po 3 latach
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 2973

RE: Co dalej po 3 latach

To bardzo dobra wiadomość. A z ciekawości chciałem się zapytać dlaczego?
autor: john692
8 paź 14, 15:40
Forum: Bezpłatny Dostęp do Internetu BDI Aero2
Temat: Reklamacja niedziałającej karty
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 5547

Reklamacja niedziałającej karty

Witam!

Niedawno zamówiłem kartę areo2 działała bez zarzutów lecz teraz nie działa ani tel. ani modem jej nie widzi.

Gdzie i jak mogę zgłosić reklamacje takiej karty?
autor: john692
8 paź 14, 15:36
Forum: Bezpłatny Dostęp do Internetu BDI Aero2
Temat: Co dalej po 3 latach
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 2973

Co dalej po 3 latach

Witam!

Skończyła mi się umowa na areo2 minęły 3 lata i powinienem zwrócić kartę aby otrzymać zwrot depozytu.

Pomimo końca umowy karta nadal działa.

Co robić? Mogę bezkarnie i bez kosztów dalej korzystać z areo2 czy muszę ją zwrócić?