Mam ten sam problem dokładnie w tym samym modemie, dodam że to nie wina modemu bo inna karta działa. Nie zostało nic inego jak wysłanie karty na gwarancje/reklamacje co też właśnie czynie.
http://aero2.pl/Bezplatny-Internet/Dla-uzytkownikow/Sprawdzenie-karty
Znaleziono 5 wyników
- 25 lis 14, 11:40
- Forum: Bezpłatny Dostęp do Internetu BDI Aero2
- Temat: Komunikat "Brak karty SIM/USIM lub błąd karty SIM/USIM"
- Odpowiedzi: 12
- Odsłony: 18576
- 9 paź 14, 11:05
- Forum: Bezpłatny Dostęp do Internetu BDI Aero2
- Temat: Reklamacja niedziałającej karty
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 5547
RE: Reklamacja niedziałającej karty
Jestem pewien sprawdzalem inna kartę areo2 i działa w tych samych urządzeniach co tamta przestała działać.czyli co masz na myśli pisząc " to zostaje tobie tylko to" ?
- 9 paź 14, 10:59
- Forum: Bezpłatny Dostęp do Internetu BDI Aero2
- Temat: Co dalej po 3 latach
- Odpowiedzi: 4
- Odsłony: 2973
RE: Co dalej po 3 latach
To bardzo dobra wiadomość. A z ciekawości chciałem się zapytać dlaczego?
- 8 paź 14, 15:40
- Forum: Bezpłatny Dostęp do Internetu BDI Aero2
- Temat: Reklamacja niedziałającej karty
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 5547
Reklamacja niedziałającej karty
Witam!
Niedawno zamówiłem kartę areo2 działała bez zarzutów lecz teraz nie działa ani tel. ani modem jej nie widzi.
Gdzie i jak mogę zgłosić reklamacje takiej karty?
Niedawno zamówiłem kartę areo2 działała bez zarzutów lecz teraz nie działa ani tel. ani modem jej nie widzi.
Gdzie i jak mogę zgłosić reklamacje takiej karty?
- 8 paź 14, 15:36
- Forum: Bezpłatny Dostęp do Internetu BDI Aero2
- Temat: Co dalej po 3 latach
- Odpowiedzi: 4
- Odsłony: 2973
Co dalej po 3 latach
Witam!
Skończyła mi się umowa na areo2 minęły 3 lata i powinienem zwrócić kartę aby otrzymać zwrot depozytu.
Pomimo końca umowy karta nadal działa.
Co robić? Mogę bezkarnie i bez kosztów dalej korzystać z areo2 czy muszę ją zwrócić?
Skończyła mi się umowa na areo2 minęły 3 lata i powinienem zwrócić kartę aby otrzymać zwrot depozytu.
Pomimo końca umowy karta nadal działa.
Co robić? Mogę bezkarnie i bez kosztów dalej korzystać z areo2 czy muszę ją zwrócić?