Aero 2 centrum Rzeszowa (ul. Kopernika)

Wszystko na temat sieci Aero2 i usługi bezpłatnego dostępu do internetu BDI. Zasięg, wiadomości, problemy, informacje techniczne, różne pytania. Jak działa BDI, do kiedy będzie działał bezpłatny internet, jak uzyskać kartę, konfiguracja, opinie, testy, problemy techniczne.
pomir
Początkujący forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 18 sie 2014, 09:51
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Aero 2 centrum Rzeszowa (ul. Kopernika)

Post autor: pomir »

Mieszkam na ul. Kopernika w Rzeszowie, jak dotąd nie miałem problemu z siecią, od wtorku tj. 12.08 br. nie mam internetu. Modem (Huwai E3131) , który jest w 100% sprawny, nie pokazuje mi sieci lub pokazuje pełen zasięg WCDMA Plus (Roaming) i dalej się nie łączy. Po przełożeniu karty do telefonu Krüger&Matz Drive2 przez chwilę widzi sieć, a przy próbie włączenia danych gubi ją. Co dziwne sprawdzałem zasięg sieci telefonem i łapie mi Aero2, tak że się telefon podłączył do internetu, dopiero 2 ulice dalej. Normalnie łączyłem się z Aero2 na laptopie przez Mobil Partnera (aplikacja od Play). Konfigurację aplikacji mam raczej prawidłową. Intuicyjnie stawiałbym na zasięg, ale nie jestem ekspertem. Jeśli to jest przyczyną to jaką antenę polecacie w rozsądnej cenie?
petro
Początkujący forumowicz
Posty: 2
Rejestracja: 18 sie 2014, 16:11
Lokalizacja: Rszeszów
Kontakt:

Post autor: petro »

To samo nieopodal na Gałęzowskiego. Sygnał pojawia się i zanika...
Używam w tym miejscu aero od kilku mies. i takich problemów jeszcze nie było!
Wina raczej po stronie nadajników/sygnału - bo ten sam sprzęt działa dobrze w innym rejonie miasta.




Mój pierwszy wpis - więc Witam Wszystkich! :)
Milek
Stały bywalec
Posty: 276
Rejestracja: 05 sty 2014, 20:55
Lokalizacja: Wieleń
Kontakt:

Post autor: Milek »

Problem istnieje po stronie Aero2 , najprawdopodobniej coś akurat z tym BTS którym jesteście połączeni, możecie próbować pisać do bok Aero2 ale zazwyczaj to nic nie daje.
Ostatnio zmieniony 19 sie 2014, 09:57 przez Milek, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomogłem? Daj +
pomir
Początkujący forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 18 sie 2014, 09:51
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: pomir »

Już w sobotę wysłałem zgłoszenie :) Wczoraj dzwonił do mnie technik i wygląda na to, że problem z tym BTS został naprawiony. Dzięki Petro za informacje, już myślałem, że simka mi poszła.
petro
Początkujący forumowicz
Posty: 2
Rejestracja: 18 sie 2014, 16:11
Lokalizacja: Rszeszów
Kontakt:

Post autor: petro »

Faktycznie - od wczoraj działa dobrze!
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post