This web site is enhanced by Inveo Magic SEO URLs for phpBB3 for testing purposes only.
Strona 3 z 4

RE: Brak kontaktu z Aero2

: 16 maja 12, 17:28
autor: stiopa
Jestem nowy na forum więc serdecznie witam wszystkich użytkowników. Trafiłem tutaj bo jak zapewne każdy z Was zapragnąłem aero2 i jak nieliczni z was mam ogromne problemy z kontaktem z bok-iem. Dzwonienie na nr bok-u +48 720 00 88 88 nie ma większego sensu bo nie odbierają, jedynie dzwońcie na nr +48 22 249 80 00 i proście o przełączenie do DBI. Mi taka sztuczka udała się dwa razy. Otrzymałem zapewnienie, żę oddzwonia z wyjaśnieniem mojego zamównienia (termin otrzymania karty podany w tabelce minął a ja nie mam żadnej wieści i co najważniejsze, nie mam karty). Zobaczymy czy okażą się słowni.

RE: Brak kontaktu z Aero2

: 16 maja 12, 18:21
autor: p4trykx
Ja też kiedyś dawno(jak jeszcze szło się dodzwonić) kontaktowałem się z BOKiem, też mieli oddzwonić ale tego nie zrobili ale w sumie karta przyszła po tygodniu.

RE: Brak kontaktu z Aero2

: 24 maja 12, 11:03
autor: stiopa
W końcu oddzwonili i potwierdzili fakt wysłania do mnie karty. Kartę otrzymałem wczoraj, sprawdziłem z modemem huawei 173u-2 i po modyfikacji programem Top NetInfo działa. Prędkość trochę skacze ale jeszcze nie wybadałem dlaczego. Ważne, że internet mam i działa.

RE: Brak kontaktu z Aero2

: 15 lip 12, 11:16
autor: RGB66
Owszem wiele razy nawijał automat, że linie zajęte ale np 12.07.2012 wykonałem telefon o godzinie 15 55 i odebrał miły Pan. Wyjaśniłem, że chciałem dowiedzieć się jak daleko zaszła realizacja mojego wniosku na Areo2 i podałem pesel oraz swoją godność. Dodałem, że 15.07 minie termin realizacji więc tylko dzwonię żeby się upewnić. Pan sprawdził powiedział, że zostało wysłane wczoraj i na piątek powinno być w domu. I było.

Moja uwaga. Mi to kompletnie nie przeszkadzało ale :

Uważam, że powinni np pakować tę kartę w etykietę z informacjami w stylu witamy, dziękujemy za zamówienie itp. Np potem przedstawić listę działających modemów i np. opisać jeszcze raz konfigurację modemu. To napewno dodatkowy czas na przygotowanie wysyłki ale ułatwi to realizację uruchomienia samodzielnie internetu osobom które np do tej pory nie miały styczności z internetem lub osobom nie znającym się na komputerach.



Ale jak to się mówi darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda!

RE: Brak kontaktu z Aero2

: 15 lip 12, 11:29
autor: cpt. Nemo
RGB66 pisze: Uważam, że powinni np pakować tę kartę w etykietę z informacjami w stylu witamy, dziękujemy za zamówienie itp.
Jakie dziekujemy ? Za co ? Za zamowienie ?
Toz ich zmuszaja umowa zeby nam dawali ten darmowy internet, dla nich to zadna radocha, to poprostu w ich kategoriach czysta strata.
Mogli by dawac obwolute z napisem :

No i co darmozjadzie ? Wreszcie wyrwales od nas ta karte - teraz zobaczymy czy uda Ci sie z nami polaczyc. Zyczymy dlugich nieprzespanych nocy przy doborze modemu !

I to by mniej wiecej pewnie bylo zblizone do prawdy :)

RE: Brak kontaktu z Aero2

: 15 lip 12, 12:24
autor: aero
Prawda jest tylko jedna, nie ma nic za darmo.
Jak nie chcesz mieć takich problemów - płać.

RE: Brak kontaktu z Aero2

: 15 lip 12, 12:54
autor: cpt. Nemo
Jak sie placi to czesto tez sie miewa problemy tyle ze raczej z zasiegiem choc czesto i z predkoscia, a w Orange np. ze zmniejszaniem zdjec :)
Ja w tablecie zazwyczaj uzywam Aero2 bo jest stabilne i szybkie / tak jest dla potrzeb tableta wystarczajaco szybkie/
Tam gdzie nie ma zasiegu Aero2 uzywam platnych kart prepaidowych Orange, Plusa i T-mobile, ostatnio kupilem tez starter Play-a.
No i co ?
Platne a tez maja swoje zasiegowe i predkosciowe problemy. Czesto jak jestem w zasiegu Aero2 i ktorychs z pozostalych sieci to swiadomie wybieram Aero2 z racji ze jest najszybsze.
Tak ze bywa iz placisz a za darmo masz lepiej :)

RE: Brak kontaktu z Aero2

: 15 lip 12, 13:14
autor: aero
Bywa, ale też bywa, że za darmo ci nikt nie da i wtedy by mieć coś, musisz za to zapłacić.

RE: Brak kontaktu z Aero2

: 3 wrz 12, 22:41
autor: RGB66
RGB66 pisze: Moja uwaga. Mi to kompletnie nie przeszkadzało ale :

Uważam, że powinni np pakować tę kartę w etykietę z informacjami w stylu witamy, dziękujemy za zamówienie itp. Np potem przedstawić listę działających modemów i np. opisać jeszcze raz konfigurację modemu. To napewno dodatkowy czas na przygotowanie wysyłki ale ułatwi to realizację uruchomienia samodzielnie internetu osobom które np do tej pory nie miały styczności z internetem lub osobom nie znającym się na komputerach.



Ale jak to się mówi darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda!
Widzicie?! Napisałem o tym, i przyszła do mnie nowa karta aero i wszystko ładnie opisane jest! Że "dziękujemy za skorzystanie" potem krótka opowieść o tym ile to % zasięgu mają. Opisana jest konfiguracja oraz jakie to musi być urządzenie itp. Ha! Warto było pisać! Dziękuję, że ktoś z aero2 przeczytał to i wziął sobie do serca :)
cpt. Nemo pisze:
RGB66 pisze: Uważam, że powinni np pakować tę kartę w etykietę z informacjami w stylu witamy, dziękujemy za zamówienie itp.
Jakie dziekujemy ? Za co ? Za zamowienie ?
Toz ich zmuszaja umowa zeby nam dawali ten darmowy internet, dla nich to zadna radocha, to poprostu w ich kategoriach czysta strata.
Mogli by dawac obwolute z napisem :

No i co darmozjadzie ? Wreszcie wyrwales od nas ta karte - teraz zobaczymy czy uda Ci sie z nami polaczyc. Zyczymy dlugich nieprzespanych nocy przy doborze modemu !

I to by mniej wiecej pewnie bylo zblizone do prawdy :)
Właśnie dostałem nową kartę i składaną etykietę a w niej wszystko opisane tj bym sobie tego życzył. Prawie od A do Z :) Widocznie ktoś przeczytał mojego posta z aero2 ;)

RE: Brak kontaktu z Aero2

: 4 wrz 12, 9:00
autor: RGB66

©2024 phpBB SEO by Inveo