Długi czas oczekiwania na kartę SIM

Wszystko na temat sieci Aero2 i usługi bezpłatnego dostępu do internetu BDI. Zasięg, wiadomości, problemy, informacje techniczne, różne pytania. Jak działa BDI, do kiedy będzie działał bezpłatny internet, jak uzyskać kartę, konfiguracja, opinie, testy, problemy techniczne.
Awatar użytkownika
DarthRix
Początkujący forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 26 maja 2012, 09:57
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Długi czas oczekiwania na kartę SIM

Post autor: DarthRix »

Witam,
Czekam już ponad miesiąc na moją kartę SIM. Umowa została wysłana, a ja nadal nie mam żadnej informacji od Aero2. Pisałem już wiele maili, ale na żaden nie dostałem odpowiedzi. Dzwoniłem również do nich, ale nie mogłem się dodzwonić. Zaczynam się martwić...
Ostatnio zmieniony 26 maja 2012, 10:05 przez DarthRix, łącznie zmieniany 1 raz.
aero
Stały bywalec
Posty: 409
Rejestracja: 11 sty 2012, 10:19
Lokalizacja: Internet
Kontakt:

Post autor: aero »

Poczekaj jeszcze 30 dni. Ja dostałem po 60 dniach od zamówienia z małym naciskiem przez UKE.
Awatar użytkownika
DarthRix
Początkujący forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 26 maja 2012, 09:57
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: DarthRix »

a jak UKE konkretnie ci pomoglo? pytam bo bardzo zalezy mi na czasie
aero
Stały bywalec
Posty: 409
Rejestracja: 11 sty 2012, 10:19
Lokalizacja: Internet
Kontakt:

Post autor: aero »

Sami skontaktowali się z Aero2 i kartę wysłali mi natychmiast, tłumacząc to tym, że mają bardzo dużo zamówień i nie wyrabiają.
Awatar użytkownika
DarthRix
Początkujący forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 26 maja 2012, 09:57
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: DarthRix »

Aha. Może też do nich napiszę, bo no ja rozumiem dużo zamówień, ale że dodzwonić się do nich nie można, ani nie odpisują na maile...
aero
Stały bywalec
Posty: 409
Rejestracja: 11 sty 2012, 10:19
Lokalizacja: Internet
Kontakt:

Post autor: aero »

Wchodzisz na strone: http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?layout=4&news_cat_id=279&news_id=1834&page=text&place=Lead07 i wypełniasz prawidłowo.
W treści opisz dokładnie cały proces zamówienia, kiedy składałeś zamówienie, robiłeś przelewy itd. im więcej informacji podasz, tym szybciej ci pomogą. :)
Ostatnio zmieniony 26 maja 2012, 21:37 przez aero, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
DarthRix
Początkujący forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 26 maja 2012, 09:57
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: DarthRix »

Wielkie dzięki za pomoc, tylko mam pytanie co załączyć w polu "Odpowiedź na reklamację*" skoro ze strony Aero2 nie dostałem, żadnej odpowiedzi?
Ostatnio zmieniony 26 maja 2012, 21:48 przez DarthRix, łącznie zmieniany 1 raz.
aero
Stały bywalec
Posty: 409
Rejestracja: 11 sty 2012, 10:19
Lokalizacja: Internet
Kontakt:

Post autor: aero »

Chodzi Ci o to?
* Potwierdzam, iż wyczerpałam (em) drogę postępowania reklamacyjnego
Awatar użytkownika
DarthRix
Początkujący forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 26 maja 2012, 09:57
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: DarthRix »

Tak i pod tym jest z gwiazdką, żeby załączyć odpowiedź na reklamację.
aero
Stały bywalec
Posty: 409
Rejestracja: 11 sty 2012, 10:19
Lokalizacja: Internet
Kontakt:

Post autor: aero »

Dziwne, bo mi nie wyświetla takie czegoś.
To nie załączaj.
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post