1. Modem ma odblokowane pasmo 900MHz - próbę łączenia wykonuję tylko na niebieskiej migającej diodzie.
2. Cały czas użytkuję modem w tym samym miejscu z tą samą anteną co powinno wyeliminować powód niewystarczającego zasięgu (skoro przez tyle miesięcy był wystarczający na co dzień).
3. Dodatkowo wykonałem test na tym samym laptopie z modemem E353u-2 w innej lokalizacji. Aero2 zadziałało bezproblemowo. Z moim E173u-2 w tej nowej lokalizacji problem pozostał (był tam dobry zasięg na antenie ATK-10).
4. Spróbowałem inną lokalizacją bardzo blisko nadajnika (specjalnie wziąłem laptopa). Sygnał na TNI był bardzo ładny - problem dalej trwa.
5. Spróbowałem innego laptopa z tym felernym modemem i niestety nadal taki sam problem.
6. Modem nie wykazuje oznak uszkodzenia. Po włożeniu karty sim z Play - działa bezproblemowo.
Wszędzie gdzie piszę problem trwa / problem pozostał - mam na myśli te 2 screeny. Pierwszy przeciągła próba łączenia. Później już tylko error. Jak myślicie jaka może być przyczyna takiego stanu rzeczy?

