Witam
Mam problem z firmą Aero2. Zresztą nie tylko ja, również 6 moich znajomych. Otóż jak wiemy około miesiąc temu nastąpiła wymiana kart. Niestety ja i moi znajomi jej nie dostali. W związku z tym od kilku tygodni nie mam dostępu do internetu. Pisałem do Aero2 maila (telefonicznie się nie dodzwoniłem) i zwyczajnie go zignorowali - nic nie odpisali.
Koledzy co robić w takiej sytuacji?
Przecież jest to nie wywiązanie się z umowy ze strony Aero2.
Z góry dziękuje za odpowiedź i życzę miłego wieczoru.
Ignorancja ze strony Aero2. Wymiana kart
-
- Stały bywalec
- Posty: 385
- Rejestracja: 27 gru 11, 0:14
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Kontakt:
O ?20rafalo pisze: Przecież jest to nie wywiązanie się z umowy ze strony Aero2.
To masz z nimi umowe ?
Ciekawe czemu o Was zapomnieli moze zmieniliscie adres?
Z dodzwonieniem to ja sie gdzies po pol godzinie dodzwonilem, ale rano w godzinach ich pracy, wiec chyba nie jest to do konca takie niemozliwe ?
Mail ?
No to moze poleconym priorytetem z potwierdzeniem odbioru ich zaatakowac ?
No i mail do UKE.
Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi...
Znalazłem wzmiankę na ten temat na blogu Jakuba, może ją widziałeś, ale dla pewności wrzucam: http://jdtech.pl/2012/09/aero2-problemy-z-operacja-wymiany-kart-sim.html
Dostałeś maila i/lub sms od Aero2 w związku z wymianą karty?
Dostałeś maila i/lub sms od Aero2 w związku z wymianą karty?
Ostatnio zmieniony 8 lis 12, 0:05 przez airlive, łącznie zmieniany 1 raz.
Nokia 5800 XM | Sierra Wireless AirCard USB 307 | Huawei E3131-s2 + Asus RT-N10U (tomato by Shibby)
To i ja dołączę do grupy olanych 11.09.dostałem sms że karta została wysłana listem poleconym niestety ani listu ani aviza nie zobaczyłem na maile nie odpowiadają telefonu też nikt nie odbiera tylko centrala informuje że linie zajęte a minutki lecą,jeżeli ktoś będzie pisał do uke chętnie się dopiszę.Coś ruszyło dzisiaj odpisali na maila prosząc o dodatkowe dane zobaczymy jak sprawa się rozwinie i w jakim tempie.
Ostatnio zmieniony 9 lis 12, 0:26 przez bkazirod, łącznie zmieniany 1 raz.
Przecież sam możesz napisać do UKE w swojej sprawie, a nie czekać na kogoś.
Ja już dwa razy tak zrobiłem i kartę mi przysłali z przeprosinami.
Ja już dwa razy tak zrobiłem i kartę mi przysłali z przeprosinami.
-
- Często tu zagląda
- Posty: 43
- Rejestracja: 8 paź 12, 23:50
- Lokalizacja: Ruski bród
- Kontakt:
Czy Wy tak na wszystkich skarżycie?aero pisze: Przecież sam możesz napisać do UKE w swojej sprawie, a nie czekać na kogoś.
Ja już dwa razy tak zrobiłem i kartę mi przysłali z przeprosinami.
Weźcie sobie kartę na ojca, matkę, dziadka, babkę nową i 4 sztuki tak dla zapasu.
Tak mój kumpel zrobił od razu dla całej rodziny bo znając zycie kolega się jakiś znajdzie, który chce aby mu pożyczyć a potem zgubi, także brać od razu na całą rzodzinę/
Skarżę, bo mam do tego prawo, raz długo czekałem prawie 3 miesiące na pierwszą kartę, drugi raz pół miesiąca na wymianę.
Ja nie zamawiam więcej, bo pierwsze nie mam na kogo zamówić, nikt się nie zgodzi, po drugie nie pożyczam nikomu swojej karty SIM.
Ja nie zamawiam więcej, bo pierwsze nie mam na kogo zamówić, nikt się nie zgodzi, po drugie nie pożyczam nikomu swojej karty SIM.
Ostatnio zmieniony 8 lis 12, 18:02 przez aero, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzisiaj dostałem maila od aero2 że przesyłka została zwrócona z powodu błędnego adresu i tu wypisali mój aktualny od lat dobry adres następnie że 7 zeta to wyślą myślę że ktoś kogoś robi w wała zobaczymy co odpiszą może na poczcie jakiś menadżer wyczuł biznes i tysiące listów po skasowaniu wraca?a może nigdy nikt ich nie wysłał?oto jest pytanie.
pinacolada blada pisze:Czy Wy tak na wszystkich skarżycie?aero pisze: Przecież sam możesz napisać do UKE w swojej sprawie, a nie czekać na kogoś.
Ja już dwa razy tak zrobiłem i kartę mi przysłali z przeprosinami.
hehehe.. To nie jest osoba prywatna tylko instytucja/firma. Także tylko "skarżenie" pomoże. Zapłaciłem za kartę, więc mi się należy. Gdybyś Ty kupił coś ode mnie np na allegro i ja bym Ci nie wysłał to byś olał i kupił u innego sprzedawcy wydając kolejne pieniądze?? Żarty, bo Ciebie to nie dotknęło.
Dzięki wszystkim użytkownikom za odpowiedzi.
Sprawa o tyle bulwersująca że żadnego maila ani sms nikt z nas nie dostał. Mało tego kilkoro z nas poniosło straty związane z brakiem informacji na temat przyczyny braku internetu.
Co i jak napisać oraz na jaki mail.
Z góry dzięki.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
Ostatnio zmieniony 11 lis 12, 2:52 przez 20rafalo, łącznie zmieniany 1 raz.
Piszesz tu http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?layout=4&news_cat_id=279&news_id=1834&page=text&place=Lead07
Piszesz wszystko z czym związany jest twój problem, nie owijasz w bawełnę.
Tyle powiem, że po tym problem masz rozwiązany.
Ja już dwa razy z tego korzystałem i wszystko zostało rozwiązane do końca.
Piszesz wszystko z czym związany jest twój problem, nie owijasz w bawełnę.
Tyle powiem, że po tym problem masz rozwiązany.
Ja już dwa razy z tego korzystałem i wszystko zostało rozwiązane do końca.
Ostatnio zmieniony 10 lis 12, 18:57 przez aero, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 0 Odpowiedzi
- 91 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 74 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 2 Odpowiedzi
- 5700 Odsłony
-
Ostatni post autor: hsurim
-
- 4 Odpowiedzi
- 2952 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 3810 Odsłony
-
Ostatni post autor: Adam-Łomża
-
- 0 Odpowiedzi
- 58 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 25 Odsłony
-
Ostatni post autor: MultiMediaExpert.pl
-
- 0 Odpowiedzi
- 75 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 51 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 137 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin