Ignorancja ze strony Aero2. Wymiana kart

Wszystko na temat sieci Aero2 i usługi bezpłatnego dostępu do internetu BDI. Zasięg, wiadomości, problemy, informacje techniczne, różne pytania. Jak działa BDI, do kiedy będzie działał bezpłatny internet, jak uzyskać kartę, konfiguracja, opinie, testy, problemy techniczne.
20rafalo
Początkujący forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 27 sie 11, 9:22
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: 20rafalo »

Napisałem maila. Aero2 już nie raz poleciało w "kulki'". MAją tam niezły bałagan... może by się w końcu ogarnęli i przestali oszczędzać na wszystkim...
Awatar użytkownika
Aguero
Często tu zagląda
Posty: 41
Rejestracja: 6 lis 12, 9:43
Lokalizacja: Baranów
Kontakt:

Post autor: Aguero »

Ja pisałem i dzwoniłem wiele razy do Aero lecz bez odzewu :P
Awatar użytkownika
greg79
Często tu zagląda
Posty: 206
Rejestracja: 9 lis 12, 8:51
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: greg79 »

Aguero pisze: Ja pisałem i dzwoniłem wiele razy do Aero lecz bez odzewu :P
Używam Aero2 od 2011 roku. Gdy potrzebowałem kontaktu e-mail to pisałem i zawsze odpowiedź otrzymywałem do 24 godzin. Używałem karty sim jaka wymagała wymiany w październiku. Nową otrzymałem w połowie września. Bezboleśnie korzystam z BDI ponad rok więc dziwię się co niektórym którzy piszą o braku kontaktu z Aero2. Jest na to małe wytłumaczenie - używanie innego adresu e-mail niż w formularzu rejestracyjnym albo nie przedstawianie się na końcu wiadomości.
Ostatnio zmieniony 11 lis 12, 12:55 przez greg79, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Aguero
Często tu zagląda
Posty: 41
Rejestracja: 6 lis 12, 9:43
Lokalizacja: Baranów
Kontakt:

Post autor: Aguero »

greg79 pisze:
Aguero pisze: Ja pisałem i dzwoniłem wiele razy do Aero lecz bez odzewu :P
Używam Aero2 od 2011 roku. Gdy potrzebowałem kontaktu e-mail to pisałem i zawsze odpowiedź otrzymywałem do 24 godzin. Używałem karty sim jaka wymagała wymiany w październiku. Nową otrzymałem w połowie września. Bezboleśnie korzystam z BDI ponad rok więc dziwię się co niektórym którzy piszą o braku kontaktu z Aero2. Jest na to małe wytłumaczenie - używanie innego adresu e-mail niż w formularzu rejestracyjnym albo nie przedstawianie się na końcu wiadomości.

Poważnie uwierz mi ze nie odpisali ma na emaila oczywiscie pisałem do aero2 i skierowali mnie do jakiegos działu ale mi juz nie odpisali nic :)
Awatar użytkownika
greg79
Często tu zagląda
Posty: 206
Rejestracja: 9 lis 12, 8:51
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: greg79 »

Zadam może głupie pytanie - pod jaki adres e-mail kierujesz swoje wiadomości?..
Awatar użytkownika
Aguero
Często tu zagląda
Posty: 41
Rejestracja: 6 lis 12, 9:43
Lokalizacja: Baranów
Kontakt:

Post autor: Aguero »

Wysłali mi wiadomość żeby pisać na bok@aero2.pl pisałem 2 razy i nic. teraz to i tak nie mam potrzeby do nich pisac
bkazirod
Początkujący forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 8 lis 12, 12:40
Lokalizacja: olkusz
Kontakt:

Post autor: bkazirod »

A Ja muszę uderzyć się w pierś,dzisiaj dostałem maila ze skanami mojej zwróconej koperty,f-ca listonoszka na zastępstwie napisała że pod tym adresem nie mieszka adresat o imieniu bogdan i adresat nie zanany.Żadnego awizo ani nic, pewnie nawet z poczty nie wyszła.Jutro idę do UOK i na pocztę porozmawiać z szefami tej placówki.Co do bok aero na maila odpowiadają pewnie w zależności od nawału maili czasem nazajutrz czasem trzeba poczekać 2 dni pozdrawiam.
20rafalo
Początkujący forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 27 sie 11, 9:22
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: 20rafalo »

Witam. Ja i moich 6 znajomych nie otrzymało nowych kart, mimo apeli. Także nie są to pojedyncze przypadki, gdzie Aero "olewa" użytkowników.
Po napisaniu odpowiedniego pisma do instytucji Rządowej (którą polecili mi koledzy wcześniej na forum - dzięki Wam ;) ) o dziwo w ciągu 2 dni Aero napisało maila w tej sprawie. Następnie w ciągu 5 dni karty przyszły. Da się? DA DA DA ;P A wcześniej jakoś ponad miesiąc szły, szły i nie mogły dojść ;P
Nie kontaktowałem się ze wszystkimi znajomymi, ale trzem z którymi rozmawiałem przyszły w ten sam dzień.
Ostatnio zmieniony 20 lis 12, 23:55 przez 20rafalo, łącznie zmieniany 1 raz.
cpt. Nemo
Stały bywalec
Posty: 385
Rejestracja: 27 gru 11, 0:14
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Kontakt:

Post autor: cpt. Nemo »

20rafalo pisze: Witam. Ja i moich 6 znajomych nie otrzymało nowych kart, mimo apeli. Także nie są to pojedyncze przypadki,
A jakie ? Masowe ?
Trzeba bylo od razu napisac do UKE i by bylo po problemie. UKE bardzo dobrze pelni role Biura Reklamcji Aero2, a gdyby byl zbyt duzy ruch to oni postawili by na dlugo, na bacznosc Aero2, skoro tego nie czynia to znaczy ze ruch jest maly.
Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi...
20rafalo
Początkujący forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 27 sie 11, 9:22
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: 20rafalo »

Kiedy się tylko dowiedziałem o UKE, napisałem ;)
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post