Komunikat "Brak karty SIM/USIM lub błąd karty SIM/USIM"

Wszystko na temat sieci Aero2 i usługi bezpłatnego dostępu do internetu BDI. Zasięg, wiadomości, problemy, informacje techniczne, różne pytania. Jak działa BDI, do kiedy będzie działał bezpłatny internet, jak uzyskać kartę, konfiguracja, opinie, testy, problemy techniczne.
Awatar użytkownika
spag
Stały bywalec
Posty: 307
Rejestracja: 15 lis 11, 0:19
Lokalizacja: GdziesWuk
Kontakt:

Post autor: spag »

Zawsze mozesz złożyć reklamację
Przysla nowa karte jesli u nich tez bedzie wadliwa.
從我的 用 Galaxy Note II LTE 發送
john692
Początkujący forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 8 paź 14, 15:31
Lokalizacja: CzęCstochowa
Kontakt:

Post autor: john692 »

Mam ten sam problem dokładnie w tym samym modemie, dodam że to nie wina modemu bo inna karta działa. Nie zostało nic inego jak wysłanie karty na gwarancje/reklamacje co też właśnie czynie.

http://aero2.pl/Bezplatny-Internet/Dla-uzytkownikow/Sprawdzenie-karty
gaz
Początkujący forumowicz
Posty: 1
Rejestracja: 27 sty 15, 17:45
Lokalizacja: Chełm
Kontakt:

Post autor: gaz »

Ja także mam z tym problem. Wina niestety musi być po stronie karty ponieważ na każdym urządzeniu czy to tablecie, telefonie czy modemie wyświetla się komunikat "brak karty sim"

Czy powodem może być starcie się styków w karcie po przez przemieszczanie karty do różnych urządzeń?
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post