Witam.
Czy istnieje jakiś kontakt z obsługą techniczną areo2 ?? Na 99% padl nadajnik w mojej miejscowości mam 6 znajomych korzystajacych z aero z róznymi modemami w roznych czesciach miasta i wszystkim padl net w tym samym czasie juz 5 dni kompletny brak sygnału. Używam aero od lutego zeszłego roku i nigdy nie miałem takich kłopotów.
kontakt z areo2
-
- Początkujący forumowicz
- Posty: 1
- Rejestracja: 4 lut 13, 21:14
- Lokalizacja: Pionki
- Kontakt:
Zgłoszenie Usterki
http://www.aero2.pl/docs/Zgloszenie_usterki_aero2_v23082012.doc
W celu zgłoszenia Usterki należy wypełnić załączony formularz i wysłać z e-maila podanego w Formularzu rejestracyjnym / Zamówieniu na adres e-mail: bok@aero2.pl
Odpowiedź na zgłoszenie Usterki zostanie wysłana na adres e-mail Korzystającego podany w zgłoszeniu. Ze względu na bezpieczeństwo prosimy o posługiwanie się adresem e-mail podanym w Formularzu rejestracyjnym / Zamówieniu.
Ostatnio zmieniony 4 lut 13, 21:38 przez mocho, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 0 Odpowiedzi
- 74 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 74 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 81 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 142 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 53 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 119 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 2 Odpowiedzi
- 3262 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 4 Odpowiedzi
- 3867 Odsłony
-
Ostatni post autor: SkunTHC
-
- 1 Odpowiedzi
- 2438 Odsłony
-
Ostatni post autor: piotrekbstok
-
- 3 Odpowiedzi
- 3538 Odsłony
-
Ostatni post autor: adamusek