Niby wysłali, a nic nie otrzymałem
: 17 wrz 13, 21:02
Witajcie.
Nie wiem jak już próbować się skontaktować z Aero2. W lipcu dostałem maila, że wysłali mi kartę. Było jedno awizo, jednak na poczcie nie mieli nic dla mnie i mówili, że może listonosz się pomylił, a może zgubili, jednak nie mieli danych do czego ono dotyczy , a ja nie miałem prawa zgłaszać reklamacji, bo i do czego nawet nie wiem kto i co wysłał.
Do dzisiaj nic nie przyszło, więc mogę domyślać się, że to była karta, jednak kilka razy pisałem maile (nikt nie odpisuje), dzwoniłem (nikt nie odbiera).
Jak się z nimi skontaktować i uzyskać informacje co się dzieje?
Być może znacie tam kogoś, komu można przekierować tą informacje, bo maile i telefony dostępne na ich stronie są głuche.
Pisałem do instytucji od praw konsumentów, ale cała procedura odstępowania od umowy, czy występowania do sadu jest dla mnie bez sensu, wolałbym, żeby oni sprawdzili co się stało i ew wysłali kartę ponownie.
Nie wiem jak już próbować się skontaktować z Aero2. W lipcu dostałem maila, że wysłali mi kartę. Było jedno awizo, jednak na poczcie nie mieli nic dla mnie i mówili, że może listonosz się pomylił, a może zgubili, jednak nie mieli danych do czego ono dotyczy , a ja nie miałem prawa zgłaszać reklamacji, bo i do czego nawet nie wiem kto i co wysłał.
Do dzisiaj nic nie przyszło, więc mogę domyślać się, że to była karta, jednak kilka razy pisałem maile (nikt nie odpisuje), dzwoniłem (nikt nie odbiera).
Jak się z nimi skontaktować i uzyskać informacje co się dzieje?
Być może znacie tam kogoś, komu można przekierować tą informacje, bo maile i telefony dostępne na ich stronie są głuche.
Pisałem do instytucji od praw konsumentów, ale cała procedura odstępowania od umowy, czy występowania do sadu jest dla mnie bez sensu, wolałbym, żeby oni sprawdzili co się stało i ew wysłali kartę ponownie.