niezidentyfikowany problem z działaniem aero

Wszystko na temat sieci Aero2 i usługi bezpłatnego dostępu do internetu BDI. Zasięg, wiadomości, problemy, informacje techniczne, różne pytania. Jak działa BDI, do kiedy będzie działał bezpłatny internet, jak uzyskać kartę, konfiguracja, opinie, testy, problemy techniczne.
ichill
Początkujący forumowicz
Posty: 1
Rejestracja: 16 paź 2013, 13:09
Lokalizacja: Krakó
Kontakt:

niezidentyfikowany problem z działaniem aero

Post autor: ichill »

Witam,
Jakiś czas temu przyszła mi karta z aero, posiadam modem z plusa Huawei e398. Zasięg pokazywany przez komputer jest pełny, lub pokazuje 4 kreski. Łączę się poprzez aplikacje, która uruchamia się wraz z włożeniem modemu do napędu. Na samym początku internet łączy się, działa, może otworzą się 2-3 strony, a potem nagle pada wszystko, z tym, że nadal pokazuje, iż internet jest połączony i jest dostęp do internetu. Po godzinie wiadomo rozłącza się, nie da się już go uruchomić przez iplusa, więc uruchamiam normalnie korzystając z tego co oferuje windows. Zwykle łączy po krótkiej chwili. Potem internet chwile działa, chwile nie, jak mu się podoba. Nie chodzi tu o jego wolne otwieranie stron, przez 40 minut potrafi nie otworzyć żadnej. Kilka dni temu przy próbie łączenie przez aplikacje windowsa, mimo, że pokazywał, że jest połączony dostałam komunikat o braku dostępu do internetu. Powtarzało się to kilkukrotnie, teraz komunikat się już nie pojawia, ale internet nadal średnio chodzi, zasadniczo prawie wcale. Restart modemu nie pomaga. W czym wobec tego może być problem? W modemie, błędnej konfiguracji, a może po prostu w mojej lokalizacji? Dodam, że jest to centrum Krakowa.

Pozdrawiam i liczę na jakikolwiek odzew ;)
Awatar użytkownika
denox
Często tu zagląda
Posty: 236
Rejestracja: 02 paź 2013, 08:17
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: denox »

sprawdź może na początek konfiguracje modemu.
Wymuś na modemie tryb 900 po przez program TNI o którym na forum już sporo mówiono nawet na YT jest filmik jak skonfigurować.
W programie sprawdź dokładny zasięg jaki pokazuje w dbm (wiadomo że jest to wartość na minusie im bliżej zera tym lepiej im dalej tym gorzej)

i przetestuj ponownie.

Ewentualnie oprogramowanie modemu... ale to niech ktoś inny się wypowie :)
zerknij na ten artykuł może coś Ci pomoże też a na pewno nie zaszkodzi :)

http://jdtech.pl/2013/03/jak-sobie-radzic-ze-slabym-sygnalem-krotki-poradnik.html
Ostatnio zmieniony 16 paź 2013, 13:32 przez denox, łącznie zmieniany 1 raz.
:D POMOC = LIKE :D
aero
Stały bywalec
Posty: 409
Rejestracja: 11 sty 2012, 10:19
Lokalizacja: Internet
Kontakt:

Post autor: aero »

Mam to samo czasami, nawet na iPlus z LTE.

Przeważnie pomaga restart modemu.
Ostatnio zmieniony 17 paź 2013, 19:30 przez aero, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post