od wczoraj nie ma Internetu
No proszę, czyli nie jestem odosobnionym przypadkiem. Zgodnie z sugestiami przełączyłam się na 3G, ale pomogło tylko na jakiś czas :/ Póki co napisałam reklamację na bok@aero2.pl i mam nadzieję, że się tym szybko zajmą, bo tracę już cierpliwość. Ja rozumiem, chwilowe problemy techniczne, ale tyle czasu?! Strasznie to irytujące...
Ostatnio zmieniony 21 cze 15, 2:24 przez mEwa, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Początkujący forumowicz
- Posty: 13
- Rejestracja: 20 cze 15, 9:08
- Lokalizacja: Ostrówek
- Kontakt:
I jak widać nikt z tym nic nie robi... Prosiłabym o jakąkolwiek odp jeżeli odpiszą na reklamacje. Pozdr...mEwa pisze: No proszę, czyli nie jestem odosobnionym przypadkiem. Zgodnie z sugestiami przełączyłam się na 3G, ale pomogło tylko na jakiś czas :/ Póki co napisałam reklamację na bok@aero2.pl i mam nadzieję, że się tym szybko zajmą, bo tracę już cierpliwość. Ja rozumiem, chwilowe problemy techniczne, ale tyle czasu?! Strasznie to irytujące...
Jasne, jak tylko dostanę odpowiedz, dam znać. Póki co, jest cisza. A z internetem jest nawet gorzej niż wczoraj, rozłącza się już nawet po pół minuty... Tak się zastanawiam, może warto, żeby osoby, które też mają podobny problem z siecią również zgłosiły to do BOKu Aero (bok@aero2.pl). Być może jeśli dostaną więcej zgłoszeń potraktują sprawę serio?czarnax pisze:I jak widać nikt z tym nic nie robi... Prosiłabym o jakąkolwiek odp jeżeli odpiszą na reklamacje. Pozdr...mEwa pisze: No proszę, czyli nie jestem odosobnionym przypadkiem. Zgodnie z sugestiami przełączyłam się na 3G, ale pomogło tylko na jakiś czas :/ Póki co napisałam reklamację na bok@aero2.pl i mam nadzieję, że się tym szybko zajmą, bo tracę już cierpliwość. Ja rozumiem, chwilowe problemy techniczne, ale tyle czasu?! Strasznie to irytujące...
Ostatnio zmieniony 21 cze 15, 23:56 przez mEwa, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Początkujący forumowicz
- Posty: 2
- Rejestracja: 19 cze 15, 17:15
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
U MNIE W WARSZAWIE OD WCZORAJ NIE DZIAŁA WCALE-TO DOPIERO 21 WIEK I SPÓŁKA Z ASPIRACJAMIczarnax pisze: Witam
Widzę,że nie tylko u mnie jest problem z netem od paru dni.
Ja mieszkam pod Warszawa jakieś 60 km i od kilku dni właśnie coś sie dzieje z Areo.
Net jest po paru minutach nie ma. Muszę wyłączyć i włączyć z powrotem...gdzie działa parę minut i potem juz nie ma....
Nawet napisanie tego posta zajęło mi troche czasu co mnie zaczyna juz denerwować ponieważ nie mogę normalnie korzystać z netu.
Cos na pewno jest na rzeczy ale co? Jest Tu jakaś osoba która powinna to wyjaśnić prawda?
Pozdr
Odpowiedz z Aero:
"W celu poprawienia jakości połączenia proszę zresetować poprzednie ustawienia i ponownie skonfigurować kartę zgodnie z zaleceniami podanymi na naszej stronie internetowej http://www.aero2.pl/Bezplatny-Internet/Dla-uzytkownikow/Instrukcja .
Dodatkowo proszę o weryfikację ustawień, a w szczególności ograniczenia typu sieci do połączenia do opcji „Tylko WCDMA” (Ścieżka do ustawień w aplikacji obsługującej modem: Narzędzia – Opcje – Sieć - Typ sieci do połączenia)."
Niestety, u mnie to nic nie pomogło i problem pozostał. Jak widać uznali, że to kwestia błędnych ustawień modemu, nie zwracając uwagi na moje sugestie, że nie tylko ja od kilku dni mam problem z siecią... Poza tym mam Aero2 od długiego czasu i do tej pory, przy tych samych ustawieniach, wszystko działało poprawnie. Więc dlaczego niby teraz miało się to nagle zmienić? Ewidentnie wina leży po ich stronie.
Czy ktoś jeszcze pisał do Aero w tej sprawie?
"W celu poprawienia jakości połączenia proszę zresetować poprzednie ustawienia i ponownie skonfigurować kartę zgodnie z zaleceniami podanymi na naszej stronie internetowej http://www.aero2.pl/Bezplatny-Internet/Dla-uzytkownikow/Instrukcja .
Dodatkowo proszę o weryfikację ustawień, a w szczególności ograniczenia typu sieci do połączenia do opcji „Tylko WCDMA” (Ścieżka do ustawień w aplikacji obsługującej modem: Narzędzia – Opcje – Sieć - Typ sieci do połączenia)."
Niestety, u mnie to nic nie pomogło i problem pozostał. Jak widać uznali, że to kwestia błędnych ustawień modemu, nie zwracając uwagi na moje sugestie, że nie tylko ja od kilku dni mam problem z siecią... Poza tym mam Aero2 od długiego czasu i do tej pory, przy tych samych ustawieniach, wszystko działało poprawnie. Więc dlaczego niby teraz miało się to nagle zmienić? Ewidentnie wina leży po ich stronie.
Czy ktoś jeszcze pisał do Aero w tej sprawie?
Ostatnio zmieniony 22 cze 15, 16:59 przez mEwa, łącznie zmieniany 1 raz.
A juz myślałam, że to mój komputer znów ma jakiś problem. sprawdziłam zgodnie z instrukcją ustawienia, ale nie moge ich zmienić. A internet rozłącza się co 5 minut, a jak ma lepszy humor to co 15... Chyba też napiszę. może cos z tym zrobią bo juz trace cierpliwość...
A co dokładnie dzieje się po rozłączeniu? Dokładnie - jak miga dioda modemu w momencie rozłączenia i chwilę po.
-
- Początkujący forumowicz
- Posty: 5
- Rejestracja: 19 cze 15, 14:04
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Nie dochodzi do rozłączenia z siecią.
Prędkość pobierania spada do 0B/s mimo, że modem sygnalizuje połączenie z siecią. Dioda modemu świeci bez żadnych zmian.
Po rozłączeniu i ponownym połączeniu z siecią(nie trzeba wtedy wpisywać kodu Captcha) znów jest internet , ale na 2 -3 minuty, następnie cały proceder trzeba powtórzyć.
Z BOK otrzymałem maila:
"w celu sprawdzenia zaistniałego problemu bardzo proszę o podanie nr karty SIM BDI, z której Pan(-i) korzysta i w jakiej lokalizacji".
Podałem im co chcieli i czekam aż coś wymyślą.
Prędkość pobierania spada do 0B/s mimo, że modem sygnalizuje połączenie z siecią. Dioda modemu świeci bez żadnych zmian.
Po rozłączeniu i ponownym połączeniu z siecią(nie trzeba wtedy wpisywać kodu Captcha) znów jest internet , ale na 2 -3 minuty, następnie cały proceder trzeba powtórzyć.
Z BOK otrzymałem maila:
"w celu sprawdzenia zaistniałego problemu bardzo proszę o podanie nr karty SIM BDI, z której Pan(-i) korzysta i w jakiej lokalizacji".
Podałem im co chcieli i czekam aż coś wymyślą.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 0 Odpowiedzi
- 57 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 75 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 101 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 96 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 76 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 92 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 75 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 110 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 73 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 2 Odpowiedzi
- 2972 Odsłony
-
Ostatni post autor: Milek