Witam. Od wczoraj starałem się połączyć z aero2, wczoraj w ogóle nie nawiązywał połączenia, a dzisiaj połączy, ale nie ma Internetu. Jestem z województwa świętokrzyskiego.
Aaa, próbowałem na oddzielnych kartach sim, innych modemach, w innych miejscach i na innych komputerach. Wszędzie to samo. Jakiegoś problemy techniczne mają, czy jak?
od wczoraj nie ma Internetu
Nie mam pojęcia kolego. U mnie to sam (warmińsko-mazurskie) Śmigało na HSPA+, a teraz na EDGE TYLKO. Od tygodnia już się męcze (
To przełącz na tylko 3G
Wysłane z mojego GT-N7105 za pomocą Tapatalk 2
Wysłane z mojego GT-N7105 za pomocą Tapatalk 2
Wymuś prace 3G to najlepsza opcja , w EDGE prędkość około 12kb/s.
Pomogłem? Daj +
Witam,
od wczoraj mam problem z połączeniem internetowym. Modem łączy się z siecią, po czym po ok. 1-2 minutach się rozłącza. Czy Aero ma jakieś problemy techniczne na terenie Warszawy? Nie wiem, co z tym fantem zrobić, do tej pory wszystko działało jak należy :/
Będę wdzięczna za odpowiedz, pozdrawiam.
od wczoraj mam problem z połączeniem internetowym. Modem łączy się z siecią, po czym po ok. 1-2 minutach się rozłącza. Czy Aero ma jakieś problemy techniczne na terenie Warszawy? Nie wiem, co z tym fantem zrobić, do tej pory wszystko działało jak należy :/
Będę wdzięczna za odpowiedz, pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 19 cze 15, 10:31 przez mEwa, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Początkujący forumowicz
- Posty: 5
- Rejestracja: 19 cze 15, 14:04
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
w zeszłym tygodniu pojawiały się już problemy ale od wczoraj to już jakaś tragedia.
Po kilku minutach prędkość pobierania spada do 0. Trzeba rozłączyć i ponownie połączyć i wtedy net jest przez parę minut, a potem znowu to samo. Nigdzie nie ma informacji skąd to się bierze.
Milek u mnie nie ma możliwości ręcznej zmiany na 3G. Wszystkie opcje poblokowane. Mam modem Alcatela.
Po kilku minutach prędkość pobierania spada do 0. Trzeba rozłączyć i ponownie połączyć i wtedy net jest przez parę minut, a potem znowu to samo. Nigdzie nie ma informacji skąd to się bierze.
Milek u mnie nie ma możliwości ręcznej zmiany na 3G. Wszystkie opcje poblokowane. Mam modem Alcatela.
Nie masz w programie takiej możliwości? Moze użyj od innego operatora który uzywa alcatelifranky84 pisze: Milek u mnie nie ma możliwości ręcznej zmiany na 3G. Wszystkie opcje poblokowane. Mam modem Alcatela.
Wysłane z mojego GT-N7105 za pomocą Tapatalk 2
-
- Początkujący forumowicz
- Posty: 5
- Rejestracja: 19 cze 15, 14:04
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
dobra zmieniłem na 3G(program blokował wszelkie zmiany podczas połączenia z siecią, po rozłączeniu mogłem zmienić)
Problem niestety pozostał, prędkość pobierania po paru minutach połączenia spada do 0B/s a prędkość wysyłania do 1kB/s.
Dodam że pisze z Kielc i zasięg sieci mam dobry.
Problem niestety pozostał, prędkość pobierania po paru minutach połączenia spada do 0B/s a prędkość wysyłania do 1kB/s.
Dodam że pisze z Kielc i zasięg sieci mam dobry.
-
- Początkujący forumowicz
- Posty: 18
- Rejestracja: 26 paź 11, 9:42
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Korzystam z Bookleta Nokia 3G …
Firma Aero2 łączy bookleta z własną siecią Aero2, ale nie łączy z Internetem.
Po położeniu kursora na kreskowym znaczniku sygnału (dostęp do Aero2 znakomita) po jego kliknięciu pokazuje się informacja :
„Obecnie połączono z Aero2. Brak dostępu do Internetu. Komórkowe połączenie szerokopasmowe.
AERO2 Połączono (w roamingu). "
Po kliknięciu w < AERO2 Połączono (w roamingu)> Trzeba kliknąć w <rozłącz>, a potem w <połącz>, aby wreszcie
„Brak dostępu do Internetu” zamieniło się w „Dostęp do Internetu”.
Dlaczego tak się dzieje ?
We „właściwościach” „Komórkowego połączenia szerokopasmowego” …
Ustawiam w zakładce Profil: „zawsze łącz automatycznie”, natomiast zaznaczenie lub nie zaznaczenie opcji :
„Połącz automatycznie tylko wtedy, gdy nie jest dostępne żadne alternatywne połączenie internetowe” nie wpływa na stabilność dostępu do Internetu. Natomiast zakładka Roaming ma 2 opcje : Autowybór - zalecane i Aero2 - preferowana.
Z powyższego wynika co innego jest „ Połączenie z Aero”, a co innego „Dostęp do Internetu”
Takie problemy powstały całkiem niedawno.
ps. Sprawa Captchy jest niezależna i działa prawidłowo.. Warszawa.
Firma Aero2 łączy bookleta z własną siecią Aero2, ale nie łączy z Internetem.
Po położeniu kursora na kreskowym znaczniku sygnału (dostęp do Aero2 znakomita) po jego kliknięciu pokazuje się informacja :
„Obecnie połączono z Aero2. Brak dostępu do Internetu. Komórkowe połączenie szerokopasmowe.
AERO2 Połączono (w roamingu). "
Po kliknięciu w < AERO2 Połączono (w roamingu)> Trzeba kliknąć w <rozłącz>, a potem w <połącz>, aby wreszcie
„Brak dostępu do Internetu” zamieniło się w „Dostęp do Internetu”.
Dlaczego tak się dzieje ?
We „właściwościach” „Komórkowego połączenia szerokopasmowego” …
Ustawiam w zakładce Profil: „zawsze łącz automatycznie”, natomiast zaznaczenie lub nie zaznaczenie opcji :
„Połącz automatycznie tylko wtedy, gdy nie jest dostępne żadne alternatywne połączenie internetowe” nie wpływa na stabilność dostępu do Internetu. Natomiast zakładka Roaming ma 2 opcje : Autowybór - zalecane i Aero2 - preferowana.
Z powyższego wynika co innego jest „ Połączenie z Aero”, a co innego „Dostęp do Internetu”
Takie problemy powstały całkiem niedawno.
ps. Sprawa Captchy jest niezależna i działa prawidłowo.. Warszawa.
Ostatnio zmieniony 25 cze 15, 7:20 przez WojtekW, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Początkujący forumowicz
- Posty: 13
- Rejestracja: 20 cze 15, 9:08
- Lokalizacja: Ostrówek
- Kontakt:
Witam
Widzę,że nie tylko u mnie jest problem z netem od paru dni.
Ja mieszkam pod Warszawa jakieś 60 km i od kilku dni właśnie coś sie dzieje z Areo.
Net jest po paru minutach nie ma. Muszę wyłączyć i włączyć z powrotem...gdzie działa parę minut i potem juz nie ma....
Nawet napisanie tego posta zajęło mi troche czasu co mnie zaczyna juz denerwować ponieważ nie mogę normalnie korzystać z netu.
Cos na pewno jest na rzeczy ale co? Jest Tu jakaś osoba która powinna to wyjaśnić prawda?
Pozdr
Widzę,że nie tylko u mnie jest problem z netem od paru dni.
Ja mieszkam pod Warszawa jakieś 60 km i od kilku dni właśnie coś sie dzieje z Areo.
Net jest po paru minutach nie ma. Muszę wyłączyć i włączyć z powrotem...gdzie działa parę minut i potem juz nie ma....
Nawet napisanie tego posta zajęło mi troche czasu co mnie zaczyna juz denerwować ponieważ nie mogę normalnie korzystać z netu.
Cos na pewno jest na rzeczy ale co? Jest Tu jakaś osoba która powinna to wyjaśnić prawda?
Pozdr
Ostatnio zmieniony 20 cze 15, 9:19 przez czarnax, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 0 Odpowiedzi
- 97 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 61 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 77 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 103 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 76 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 77 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 95 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 76 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 118 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 3 Odpowiedzi
- 4060 Odsłony
-
Ostatni post autor: Milek