Opóźnienie

Wszystko na temat sieci Aero2 i usługi bezpłatnego dostępu do internetu BDI. Zasięg, wiadomości, problemy, informacje techniczne, różne pytania. Jak działa BDI, do kiedy będzie działał bezpłatny internet, jak uzyskać kartę, konfiguracja, opinie, testy, problemy techniczne.
Dewu
Początkujący forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 18 lut 13, 14:26
Lokalizacja: Firlej
Kontakt:

Opóźnienie

Post autor: Dewu »

Witam. Zamówiłem kartę przed 18 stycznia, dokonałem wpłat i mimo to karty do dziś nie dostałem.
Terminowo jest już 8 dni opóźnienia.
Czytałem na forum, że ktoś zamówił kartę później a termin otrzymania karty miał na 20 lutego, kartę już otrzymał.
Pisałem mailem do waszego biura obsługi klienta, odpowiedzi nie dostałem.
Opóźnienie opóźnieniem, ale czemu ktoś kto zamówił kartę później dostaje ją wcześniej?

Być może w ten sposób coś ruszy.
Pozdrawiam.
kuba95
Początkujący forumowicz
Posty: 11
Rejestracja: 30 gru 12, 19:49
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Kontakt:

Post autor: kuba95 »

Ja złożyłem zamówienie 25 stycznie. 14 lutego dostałem maila z potwierdzeniem wysłania karty sim, a dzisiaj właśnie ją otrzymałem. Nie mam pojęcia dlaczego jeszcze nie otrzymałeś karty, może gdzieś zagubiła się tam u nich.
Dewu
Początkujący forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 18 lut 13, 14:26
Lokalizacja: Firlej
Kontakt:

Post autor: Dewu »

Poczekam jeszcze kilka dni. Jeżeli nie będzie rezultatów napiszę do UKE, bo przecież do operatora brak jakiegokolwiek kontaktu. Podobno potrafią to ruszyć.
Ostatnio zmieniony 18 lut 13, 15:52 przez Dewu, łącznie zmieniany 1 raz.
kuba95
Początkujący forumowicz
Posty: 11
Rejestracja: 30 gru 12, 19:49
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Kontakt:

Post autor: kuba95 »

Wg mnie powinno tak być, że po złożeniu zamówienia powinni wysłać maila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia i odebrania dokumentów. Bo wysyłasz dokumenty i nawet nie wiesz czy do nich doszło. Jasne, jak się wysyła poleconym listem to jest jako taka gwarancja że list zostanie dostarczony. Ale czasami może być tak, że zagubi się gdzieś na poczcie i wtedy lipa. Radzę Ci jeszcze zadzwonić tam do nich (siedziby Aero), jeżeli nie będą odbierać to męcz ich, to w końcu odbiorą. Powodzenia !!!
cpt. Nemo
Stały bywalec
Posty: 385
Rejestracja: 27 gru 11, 0:14
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Kontakt:

Post autor: cpt. Nemo »

Dewu pisze: Pisałem mailem do waszego biura obsługi klienta, odpowiedzi nie dostałem.
A to nasze Forum juz ma swoje biuro obslugi klienta ?
Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi...
Dewu
Początkujący forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 18 lut 13, 14:26
Lokalizacja: Firlej
Kontakt:

Post autor: Dewu »

Eh, pisząc temat byłem przekonany, że jest to oficjalne forum Aero2. Widocznie się pomyliłem. W każdym razie z waszych wypowiedzi wnioskuje, że takie opóźnienie w wysyłce nie jest normalne. Jak napisałem wcześniej poczekam do 20.02.

PS. Piszę z telefonu :)
Dewu
Początkujący forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 18 lut 13, 14:26
Lokalizacja: Firlej
Kontakt:

Post autor: Dewu »

Karta doszła dziś w południe. Co ciekawe została nadana 11.02-ego. W takim razie mamy happy end, dzięki za poświęcony czas.
Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ