Pentagram Cerberus P 6367

Polecane modemy i routery do Aero2. Używanie smartfonów i tabletów z Aero2. Sterowniki, opinie, problemy techniczne, porady.
3kris
Początkujący forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 10 sty 12, 23:34
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: 3kris »

djinformatyk dzieki za odpowiedz i wazna informacje o problemie wznowienia polaczenia po utracie zasiegu - jest to dosc istotna wada software-u
Pozostaje nam zglaszac problemy bezposrednio na:
support@tenda.com.cn
Ja juz napisalem prosbe o support w najnowszym sofcie dla sierry. Byc moze jezeli kilka osob napisze taka prosbe to spelnia nasze zyczenia :shy:
Awatar użytkownika
djinformatyk
Często tu zagląda
Posty: 38
Rejestracja: 28 lis 11, 13:58
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: djinformatyk »

Jeżeli ktoś ma dobry zasięg, to nie powinien mieć problemów. Ja u siebie mam od 0-25% ( w zależności od pogody). Ja też napisałem o support modemu Sierra 307, najpierw do polskiego dystrybutora, ale otrzymałem informację:

Witam!

Niestety nie jesteśmy dystrybutorem tego modemu, dlatego też zmuszony jestem odesłać Pana do pomocy technicznej sklepu, w którym zakupił Pan ten router. Może Pan też pisać bezpośrednio do producenta na adres:

e-mail: support@tenda.com.cn

Co do przyczyny niewykrywania modemu, prawdopodobnie zmieniony został moduł identyfikacji i obsługi modemów w tym nowym oprogramowaniu i to może być bezpośrednią przyczyną opisanych przez Pana problemów. Podczas kontaktu z producentem proszę poprosić o użycie modułu z oprogramowania w którym modem był wykrywany prawidłowo i wszystko powinno zacząć działać (o ile ten moduł nie był przyczyną zawieszania się routera). Wsparcie techniczne zapewniamy jedynie dla produktów sprowadzanych bezpośrednio przez nas i zakupionych za pośrednictwem naszych kanałów dystrybucyjnych


Napisałem teraz bezpośrednio do producenta na support@tenda.com.cn, zobaczymy czy coś zmienią.
Ostatnio zmieniony 24 sty 12, 18:59 przez djinformatyk, łącznie zmieniany 1 raz.
Pentagram Cerberus P 6367 + Sierra 307 + Aero2
maciekad
Początkujący forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 4 sty 12, 10:19
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: maciekad »

Ja też jestem na skraju zasięgu i przy złej pogodzie potrafi zgubić zasięg, ale przy mojej wersji oprogramowania i modemie e173u-2 (bez zmienionego softu) podnosi połączenie bez problemu i oczywiście bez mojej ingerencji
Czary
Początkujący forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 30 sty 12, 10:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Czary »

Witam, jestem nowym użytkownikiem forum oraz niedawnym nabywcą routera P6367. Do połączenia z Aero2 używam modemu Huawei E1752.

Niestety ponowne wznawianie połączenia u mnie nie działa (na razie na oryginalnym firmwarze Pentagram), stąd pytanie - czy wymiana softu na Tendę poza szybkością ponownego łączenia poprawia też samą skuteczność wznawiania połączenia ?

Dodam, że w modemie mam wyłączone sprawdzanie PINu, a połączenie udało wznowić się dosłownie 2 razy w ciągu 3 dni - na ogół po rozłączeniu trzeba wypiąć modem i zrestartować router.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
djinformatyk
Często tu zagląda
Posty: 38
Rejestracja: 28 lis 11, 13:58
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: djinformatyk »

Trzeba przetestować jak będzie wyglądało wznawianie połączeń. Modem Huawei E1752 jest na liście wspieranych modemów, więc powinno działać idealnie na najnowszym oprogramowaniu v3.35.09, co potwierdzał maciekad.
Pentagram Cerberus P 6367 + Sierra 307 + Aero2
Czary
Początkujący forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 30 sty 12, 10:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Czary »

Dzięki za szybką odpowiedź, mam jeszcze jedno istotne pytanie : Skąd wziąć firmware 3.33.05_PEN01 w razie chciałbym powrócić do oryginalnego softu Pentagrama ?
Awatar użytkownika
djinformatyk
Często tu zagląda
Posty: 38
Rejestracja: 28 lis 11, 13:58
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: djinformatyk »

Niestety nie ma takiej możliwości, bo Pentagram nie udostępnił żadnej wersji. Można jedynie napisać do supportu Pentagrama, jednak ja nie miałem takiej potrzeby.
Ostatnio zmieniony 30 sty 12, 16:11 przez djinformatyk, łącznie zmieniany 1 raz.
Pentagram Cerberus P 6367 + Sierra 307 + Aero2
Czary
Początkujący forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 30 sty 12, 10:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Czary »

Po upgradzie firmware do v3.35.09, w system logu pokazuje się tylko USB Modem Detected, bez podawania danych jaki producent itd. jak było poprzednio. Pytanie do maciekad - czy u ciebie po wpięciu E1752 w logu też tak jest ?
Ostatnio zmieniony 30 sty 12, 16:11 przez Czary, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
djinformatyk
Często tu zagląda
Posty: 38
Rejestracja: 28 lis 11, 13:58
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: djinformatyk »

Niestety z oprogramowaniem w wersji V3.34.02_spI, router z modemem Sierra 307 nie działa tak jak powinien. Potrafi się zawieszać, pomaga wyłączenie zasilania albo restart z menu. Zdecydowałem się na wgranie starszego oprogramowania V3.33.04, modem w tej wersji też został wykryty bezproblemowo. Po przetestowaniu przez kilka dni zdam relację. :)


Już odkryłem pierwsza wadę oprogramowania V3.33.04, wznawianie połączenia trwa około 1 minuty 45s. Nie ma jednak problemu z zawieszeniem jak to miało miejsce przy wersji V3.34.02_spI (jednak tu wznawianie polaczenia trwało 8-10s)
Ostatnio zmieniony 5 lut 12, 13:45 przez djinformatyk, łącznie zmieniany 1 raz.
Pentagram Cerberus P 6367 + Sierra 307 + Aero2
marcinrj
Początkujący forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 24 lis 11, 8:15
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: marcinrj »

Witam zakupiłem ten router ale mam problem. A mianowicie nie łączy mi. Moj modem Huawei 173-u2 z play z orginalnym wsadem. Wpisuje w ustawieniach apn darmowy, numer *99# wrzucam karte i nic. Router modem znajduje ale cały czass proboje polaczyc ale mu nie wychodzi wylaczylem pin. Próbowałem z karta play i podobnie nie wdzwania sie tylko miga sobie na niebiesko. Co ja robię źle?? Soft routera orinalny. Urządzenie działa prawidłowo w innych trybach
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post