autor: montell81 » 15 wrz 14, 11:15
EDIT:
W sobotę pisałem do BOK Aero2 zapytanie z prośbą o rozwiązanie powyższego problemu. Dziś (poniedziałek) otrzymałem odpowiedź, że problemy mogą mieć charakter przejściowy, a brak/zanik sygnału może być spowodowany faktem, że trwają prace modernizacyjno-operacyjne.
Na pytanie do kiedy potrwają te prace otrzymałem odpowiedź, że "Aero2 nie posiada takich informacji - prace prowadzone są na zlecenie klientów hurtowych Aero2".
Zatem nic nie wiadomo. Czekać, czekać, czekać, może łaskawie sygnał się pojawi.
EDIT 2:
Problem jednak leżał po mojej stronie i błędnej konfiguracji modemu.
W rozwiązaniu problemu szybko i sprawnie pomogło mi BOK Aero2
Zwracam honor i dziękuję.
EDIT:
W sobotę pisałem do BOK Aero2 zapytanie z prośbą o rozwiązanie powyższego problemu. Dziś (poniedziałek) otrzymałem odpowiedź, że problemy mogą mieć charakter przejściowy, a brak/zanik sygnału może być spowodowany faktem, że trwają prace modernizacyjno-operacyjne.
Na pytanie do kiedy potrwają te prace otrzymałem odpowiedź, że "Aero2 nie posiada takich informacji - prace prowadzone są na zlecenie klientów hurtowych Aero2".
Zatem nic nie wiadomo. Czekać, czekać, czekać, może łaskawie sygnał się pojawi.
EDIT 2:
Problem jednak leżał po mojej stronie i błędnej konfiguracji modemu.
W rozwiązaniu problemu szybko i sprawnie pomogło mi BOK Aero2
Zwracam honor i dziękuję.