Reklamacja niedziałającej karty

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:-/ :blush: :s :dodgy: :exclamation: :heart: :huh: :idea: :sleepy: :@ :angel: :) ;) :cool: :D :P :rolleyes: :shy: :(
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Jeśli chcesz załączyć plik, uzupełnij poniższe pola.

Rozwiń widok Przegląd tematu: Reklamacja niedziałającej karty

RE: Reklamacja niedziałającej karty

autor: Zecik123 » 9 paź 14, 11:29

RE: Reklamacja niedziałającej karty

autor: john692 » 9 paź 14, 11:05

Jestem pewien sprawdzalem inna kartę areo2 i działa w tych samych urządzeniach co tamta przestała działać.czyli co masz na myśli pisząc " to zostaje tobie tylko to" ?

RE: Reklamacja niedziałającej karty

autor: Milek » 8 paź 14, 19:13

Witam! , jeżeli jesteś pewien na 100% że karta jest uszkodzona to zostaje tobie tylko to.

Reklamacja niedziałającej karty

autor: john692 » 8 paź 14, 15:40

Witam!

Niedawno zamówiłem kartę areo2 działała bez zarzutów lecz teraz nie działa ani tel. ani modem jej nie widzi.

Gdzie i jak mogę zgłosić reklamacje takiej karty?

Na górę