Problem z połączeniem z captcha

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:-/ :blush: :s :dodgy: :exclamation: :heart: :huh: :idea: :sleepy: :@ :angel: :) ;) :cool: :D :P :rolleyes: :shy: :(
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Jeśli chcesz załączyć plik, uzupełnij poniższe pola.

Rozwiń widok Przegląd tematu: Problem z połączeniem z captcha

RE: Problem z połączeniem z captcha

autor: andkan » 29 gru 14, 21:17

Wszystko powróciło do normy. Nawet nie wiem jak i dlaczego - i to mnie niepokoi. W sumie, to najważniejsze że działa jak dawniej.

Problem z połączeniem z captcha

autor: andkan » 18 lis 14, 19:28

Witam!
To mój pierwszy post na tym forum dlatego tym bardziej witam wszystkich użytkowników.
Do rzeczy. Jestem użytkownikiem aero2 od kilku lat i od początku używałem modemu Huawei e3131 w wersji hilink. Nie miałem żadnych problemów z połączeniem. Od kilku dni występuje problem z połączeniem ze stroną na której wpisuje się kod captcha. Modem łączy się, pokazuje się strona z poziomem sygnału (sygnał jest dość dobry i taki zawsze był) i na tym koniec. Wpisanie dowolnego adresu strony kończy się informacją, że nie można połączyć się z serwerem. Gdy wymuszę połączenie ze stroną captcha to po wpisaniu kodu działa wszystko dobrze do czasu kolejnego wpisu. Do tej pory modem sam łączył się ze stroną captcha i wszystko fajnie funkcjonowało. Może mi ktoś pomóc w przywróceniu działania modemu z automatycznym łączeniem się ze stroną do wpisania kodu.

Na górę