od wczoraj nie ma Internetu

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:-/ :blush: :s :dodgy: :exclamation: :heart: :huh: :idea: :sleepy: :@ :angel: :) ;) :cool: :D :P :rolleyes: :shy: :(
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Jeśli chcesz załączyć plik, uzupełnij poniższe pola.

Rozwiń widok Przegląd tematu: od wczoraj nie ma Internetu

RE: od wczoraj nie ma Internetu

autor: czarnax » 30 lip 15, 9:34

franky84 pisze: W piątek zadzwonił do mnie pan z aero i chwile porozmawialiśmy o problemie, przekazałem mu co i jak się dzieje. Ponownie zadzwonił w poniedziałek z informacją, że mój modem łączy się z tylko jedną stacją bazową. Sprawdzili tą stacje i według nich wszystko ok, poprosili mnie żebym sprawdził w innych lokalizacjach. Sprawdziłem w Zamościu (25 minut połączenia z siecią bez problemów)oraz w Lublinie(kilkanaście minut połączenia z siecią bez problemów). Dłużej niestety nie mogłem potestować bo czas gonił, a sprawy firmowe się same nie załatwią :( Po powrocie do Kielc po kilku minutach połączenia z netem znów ten sam problem. Dziś sprawdzałem w Sandomierzu i w innej części Kielc, także lipa. Jutro mają do mnie dzwonić z aero, dajcie znać czy u was są jakieś zmiany i w jakich miejscowościach występują problemy to im przekaże, może co wymyślą.
U mnie nadal czarna du..... nie mam netu choc do nich pisalam .... kazali skonfigurowac na nowo ustawienia - zrobilam o i nadal nic....

RE: od wczoraj nie ma Internetu

autor: franky84 » 8 lip 15, 19:38

W piątek zadzwonił do mnie pan z aero i chwile porozmawialiśmy o problemie, przekazałem mu co i jak się dzieje. Ponownie zadzwonił w poniedziałek z informacją, że mój modem łączy się z tylko jedną stacją bazową. Sprawdzili tą stacje i według nich wszystko ok, poprosili mnie żebym sprawdził w innych lokalizacjach. Sprawdziłem w Zamościu (25 minut połączenia z siecią bez problemów)oraz w Lublinie(kilkanaście minut połączenia z siecią bez problemów). Dłużej niestety nie mogłem potestować bo czas gonił, a sprawy firmowe się same nie załatwią :( Po powrocie do Kielc po kilku minutach połączenia z netem znów ten sam problem. Dziś sprawdzałem w Sandomierzu i w innej części Kielc, także lipa. Jutro mają do mnie dzwonić z aero, dajcie znać czy u was są jakieś zmiany i w jakich miejscowościach występują problemy to im przekaże, może co wymyślą.

RE: od wczoraj nie ma Internetu

autor: jakubd » 1 lip 15, 20:09

Warto im też podać model modemu, LAC i CID stacji bazowej.

RE: od wczoraj nie ma Internetu

autor: franky84 » 30 cze 15, 18:22

Nie dochodzi do rozłączenia z siecią.
Prędkość pobierania spada do 0B/s mimo, że modem sygnalizuje połączenie z siecią. Dioda modemu świeci bez żadnych zmian.
Po rozłączeniu i ponownym połączeniu z siecią(nie trzeba wtedy wpisywać kodu Captcha) znów jest internet , ale na 2 -3 minuty, następnie cały proceder trzeba powtórzyć.
Z BOK otrzymałem maila:
"w celu sprawdzenia zaistniałego problemu bardzo proszę o podanie nr karty SIM BDI, z której Pan(-i) korzysta i w jakiej lokalizacji".
Podałem im co chcieli i czekam aż coś wymyślą.

RE: od wczoraj nie ma Internetu

autor: jakubd » 30 cze 15, 11:51

A co dokładnie dzieje się po rozłączeniu? Dokładnie - jak miga dioda modemu w momencie rozłączenia i chwilę po.

RE: od wczoraj nie ma Internetu

autor: abiku » 30 cze 15, 10:27

A juz myślałam, że to mój komputer znów ma jakiś problem. sprawdziłam zgodnie z instrukcją ustawienia, ale nie moge ich zmienić. A internet rozłącza się co 5 minut, a jak ma lepszy humor to co 15... Chyba też napiszę. może cos z tym zrobią bo juz trace cierpliwość...

RE: od wczoraj nie ma Internetu

autor: franky84 » 23 cze 15, 13:54

ja pisałem.
Właśnie otrzymałem identyczną odpowiedź.
Jak będę miał chwile to jej odpisze bo mnie strasznie takie podejście wk....lo

RE: od wczoraj nie ma Internetu

autor: mEwa » 22 cze 15, 16:41

Odpowiedz z Aero:

"W celu poprawienia jakości połączenia proszę zresetować poprzednie ustawienia i ponownie skonfigurować kartę zgodnie z zaleceniami podanymi na naszej stronie internetowej http://www.aero2.pl/Bezplatny-Internet/Dla-uzytkownikow/Instrukcja .
Dodatkowo proszę o weryfikację ustawień, a w szczególności ograniczenia typu sieci do połączenia do opcji „Tylko WCDMA” (Ścieżka do ustawień w aplikacji obsługującej modem: Narzędzia – Opcje – Sieć - Typ sieci do połączenia)."

Niestety, u mnie to nic nie pomogło i problem pozostał. Jak widać uznali, że to kwestia błędnych ustawień modemu, nie zwracając uwagi na moje sugestie, że nie tylko ja od kilku dni mam problem z siecią... Poza tym mam Aero2 od długiego czasu i do tej pory, przy tych samych ustawieniach, wszystko działało poprawnie. Więc dlaczego niby teraz miało się to nagle zmienić? Ewidentnie wina leży po ich stronie.

Czy ktoś jeszcze pisał do Aero w tej sprawie?

RE: od wczoraj nie ma Internetu

autor: komarwar » 22 cze 15, 16:09

czarnax pisze: Witam
Widzę,że nie tylko u mnie jest problem z netem od paru dni.
Ja mieszkam pod Warszawa jakieś 60 km i od kilku dni właśnie coś sie dzieje z Areo.
Net jest po paru minutach nie ma. Muszę wyłączyć i włączyć z powrotem...gdzie działa parę minut i potem juz nie ma....
Nawet napisanie tego posta zajęło mi troche czasu co mnie zaczyna juz denerwować ponieważ nie mogę normalnie korzystać z netu.
Cos na pewno jest na rzeczy ale co? Jest Tu jakaś osoba która powinna to wyjaśnić prawda?
Pozdr
U MNIE W WARSZAWIE OD WCZORAJ NIE DZIAŁA WCALE-TO DOPIERO 21 WIEK I SPÓŁKA Z ASPIRACJAMI :)

RE: od wczoraj nie ma Internetu

autor: czarnax » 22 cze 15, 8:20

Dokładnie teraz, to już jakaś masakra co chwilę net się rwie... Nie na moje nerwy!

Na górę