Strony internetowe nie chcą się ładować

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:-/ :blush: :s :dodgy: :exclamation: :heart: :huh: :idea: :sleepy: :@ :angel: :) ;) :cool: :D :P :rolleyes: :shy: :(
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Jeśli chcesz załączyć plik, uzupełnij poniższe pola.

Rozwiń widok Przegląd tematu: Strony internetowe nie chcą się ładować

RE: Strony internetowe nie chcą się ładować

autor: admin » 13 maja 16, 17:49

Rozwiązanie:
http://aero2forum.pl/temat-propozycja-rozwiazania-problemu-z-polaczeniem-aero2

Widać, że chodzi o brak aktywności, po którym sieć usypia. Trzeba albo zrobić "ping" i ustawić go na godzinę działania albo w jakiś sposób wymuśić aktywność.

RE: Strony internetowe nie chcą się ładować

autor: admin » 8 maja 16, 23:43

Przyczyny szukalbym w zasiegu, ale pewnie gdyby byl slaby, to bys napisal o tym.
Proponuje napisac reklamacje do aero2 bezposrednio z opisaniem problemu - biuro@aero2.pl

RE: Strony internetowe nie chcą się ładować

autor: ujek95x » 7 maja 16, 15:31

spinecki pisze: A jak u Ciebie z zasięgiem? Wygląda trochę albo na zasięg (słaby), albo na przeciążenie sieci, która nie jest w stanie czasem obsłużyć połączeń.
W jakich godzinach najczęściej występują problemy?
Dzieję się tak niezależnie od godziny, więc to chyba nie jest związane z przeciążeniem.

RE: Strony internetowe nie chcą się ładować

autor: admin » 4 maja 16, 23:31

A jak u Ciebie z zasięgiem? Wygląda trochę albo na zasięg (słaby), albo na przeciążenie sieci, która nie jest w stanie czasem obsłużyć połączeń.
W jakich godzinach najczęściej występują problemy?

Strony internetowe nie chcą się ładować

autor: ujek95x » 3 maja 16, 11:54

Witam. Od pewnego czasu mam problem z internetem. Posiadam kartę Aero2, napisane jest, że mam dostęp do internetu zasięg 2G/3G jednak nie chcą ładować się żadne strony internetowe, jeśli się załadują to trochę trzeba poczekać, po chwili znów żadna nie chce się załadować. Wyskakuje informacja o odrzuceniu połączenia, bądź zbyt długim czasie oczekiwania, nie mam pojęcia od czego to zależy. Z Aero2 korzystam od grudnia 2015 roku i było wszystko w porządku.

Na górę