autor: rafnov » 16 lis 16, 17:22
spinecki pisze:
Powaznie. Taki urok aero2
Jesli brak numeru karty, wtedy najlepiej dzwonic na infolinie. Powiedza co i jak.
Napisałem maila do
BOK@aero2.pl.
Oto odpowiedź jaką otrzymałem:
Szanowny Panie,
informuję, iż została Panu użyczona karta SIM BDI o numerze:
XXXXXXXXYYYYYYYYZZZZZ
Informuję również, iż w przypadku zgubienia lub uszkodzenia karty istnieje możliwość wydania duplikatu karty SIM BDI. W celu otrzymania duplikatu karty należy:
- wypełnić i podpisać wniosek o wydanie duplikatu karty SIM BDI, który przesyłam w załączniku;
- wnieść opłatę za depozyt w wysokości 20 zł na konto Aero 2 - 24 1680 1248 0000 3000 1872 7122 , w tytule przelewu proszę wpisać - "Depozyt – DUPLIKAT" oraz swój numer PESEL, a także wnieść opłatę za wysyłkę pocztową w wysokości 7 zł na konto Aero 2 - 74 1680 1248 0000 3000 2077 9227 (w tytule przelewu proszę wpisać – „Wysyłka duplikatu i swój nr PESEL”).
- wniosek i potwierdzenie wpłaty z tytułu depozytu oraz opłaty za wysyłkę proszę wysłać na adres dokumenty@aero2.pl w temacie pisząc: DUPLIKAT KARTY SIM Pesel … (podać swój numer);
Dokumenty można również wysłać listownie na adres: ul. Trembeckiego 11A II piętro, 35-234 Rzeszów.
Wszystkie informacje odnośnie duplikatu karty SIM BDI dostępne są na stronie internetowej pod linkiem:
https://aero2.pl/zamow-duplikat/
W związku z wydaniem duplikatu karty SIM BDI, otrzyma Pan nową kartę SIM BDI z nowym numerem, natomiast poprzednia karta zostanie nieodwracalnie zablokowana i nie będzie można z niej korzystać. W załączniku przesyłam Panu Wniosek o wydanie duplikatu karty SIM BDI. W przypadku braku informacji odnośnie numeru karty, pole „Nr uszkodzonej, zniszczonej lub utraconej karty SIM” proszę pozostawić puste.
A ponieważ pytanie dotyczyło również karty, która nie była moja to zapytałem co z tą kartą.
Byłem bardzo zdziwiony i pozytywnie zaskoczony, że pani oddzwoniła z informacją, że nie muszę podawać numeru, a numer ten uzyskać może tylko właściciel, na którego jest zarejestrowana.
[quote="spinecki"]
Powaznie. Taki urok aero2 ;)
Jesli brak numeru karty, wtedy najlepiej dzwonic na infolinie. Powiedza co i jak.
[/quote]
Napisałem maila do BOK@aero2.pl.
Oto odpowiedź jaką otrzymałem:
[quote]
Szanowny Panie,
informuję, iż została Panu użyczona karta SIM BDI o numerze: [b][color=black][size=75][font=serif,][font=serif,]XXXXXXXXYYYYYYYYZZZZZ[/font][/font][/size][/color][/b]
Informuję również, iż w przypadku zgubienia lub uszkodzenia karty istnieje możliwość wydania duplikatu karty SIM BDI. W celu otrzymania duplikatu karty należy:
[list]
[*]wypełnić i podpisać wniosek o wydanie duplikatu karty SIM BDI, który przesyłam w załączniku;
[*]wnieść opłatę za depozyt w wysokości 20 zł na konto Aero 2 - [b]24 1680 1248 0000 3000 1872 7122[/b] , w tytule przelewu proszę wpisać - "Depozyt – DUPLIKAT" oraz swój numer PESEL, a także wnieść opłatę za wysyłkę pocztową w wysokości 7 zł na konto Aero 2 - [b]74 1680 1248 0000 3000 2077 9227 [/b](w tytule przelewu proszę wpisać – „Wysyłka duplikatu i swój nr PESEL”).
[*]wniosek i potwierdzenie wpłaty z tytułu depozytu oraz opłaty za wysyłkę proszę wysłać na adres [url=https://mail.google.com/mail/u/0/h/f0ovj1tbtzjf/?&cs=wh&v=b&to=dokumenty@aero2.pl]dokumenty@aero2.pl[/url] w temacie pisząc: DUPLIKAT KARTY SIM Pesel … (podać swój numer);
Dokumenty można również wysłać listownie na adres: [b]ul. Trembeckiego 11A II piętro, 35-234 Rzeszów.[/b][/list]Wszystkie informacje odnośnie duplikatu karty SIM BDI dostępne są na stronie internetowej pod linkiem: https://aero2.pl/zamow-duplikat/
W związku z wydaniem duplikatu karty SIM BDI, otrzyma Pan nową kartę SIM BDI z nowym numerem, natomiast poprzednia karta zostanie nieodwracalnie zablokowana i nie będzie można z niej korzystać. W załączniku przesyłam Panu Wniosek o wydanie duplikatu karty SIM BDI. W przypadku braku informacji odnośnie numeru karty, pole „Nr uszkodzonej, zniszczonej lub utraconej karty SIM” proszę pozostawić puste.
[/quote]
A ponieważ pytanie dotyczyło również karty, która nie była moja to zapytałem co z tą kartą.
Byłem bardzo zdziwiony i pozytywnie zaskoczony, że pani oddzwoniła z informacją, że nie muszę podawać numeru, a numer ten uzyskać może tylko właściciel, na którego jest zarejestrowana.