Wymiana UTRACONEJ karty SIM

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:-/ :blush: :s :dodgy: :exclamation: :heart: :huh: :idea: :sleepy: :@ :angel: :) ;) :cool: :D :P :rolleyes: :shy: :(
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Jeśli chcesz załączyć plik, uzupełnij poniższe pola.

Rozwiń widok Przegląd tematu: Wymiana UTRACONEJ karty SIM

RE: Wymiana UTRACONEJ karty SIM

autor: admin » 21 lis 16, 21:11

Super, dzieki za aktualizacje! Pozmienialo sie widac. Kiedys ciezko bylo cokolwiek od nich dostac, a teraz prosze - kulturka :)

RE: Wymiana UTRACONEJ karty SIM

autor: rafnov » 16 lis 16, 17:22

spinecki pisze: Powaznie. Taki urok aero2 ;)
Jesli brak numeru karty, wtedy najlepiej dzwonic na infolinie. Powiedza co i jak.
Napisałem maila do BOK@aero2.pl.
Oto odpowiedź jaką otrzymałem:

Szanowny Panie,
informuję, iż została Panu użyczona karta SIM BDI o numerze: XXXXXXXXYYYYYYYYZZZZZ
Informuję również, iż w przypadku zgubienia lub uszkodzenia karty istnieje możliwość wydania duplikatu karty SIM BDI. W celu otrzymania duplikatu karty należy:
  • wypełnić i podpisać wniosek o wydanie duplikatu karty SIM BDI, który przesyłam w załączniku;
  • wnieść opłatę za depozyt w wysokości 20 zł na konto Aero 2 - 24 1680 1248 0000 3000 1872 7122 , w tytule przelewu proszę wpisać - "Depozyt – DUPLIKAT"  oraz swój numer PESEL, a także wnieść opłatę za wysyłkę pocztową w wysokości 7 zł na konto Aero 2 - 74 1680 1248 0000 3000 2077 9227 (w tytule przelewu proszę wpisać – „Wysyłka duplikatu i swój nr PESEL”).
  • wniosek i potwierdzenie wpłaty z tytułu depozytu oraz opłaty za wysyłkę proszę wysłać na adres dokumenty@aero2.pl w temacie pisząc: DUPLIKAT KARTY SIM Pesel … (podać swój numer);
    Dokumenty można również wysłać listownie na adres: ul. Trembeckiego 11A II piętro, 35-234 Rzeszów.
Wszystkie informacje odnośnie duplikatu karty SIM BDI dostępne są na stronie internetowej pod linkiem: https://aero2.pl/zamow-duplikat/
W związku z wydaniem duplikatu karty SIM BDI, otrzyma Pan nową kartę SIM BDI z nowym numerem, natomiast poprzednia karta zostanie nieodwracalnie zablokowana i nie będzie można z niej korzystać. W załączniku przesyłam Panu Wniosek o wydanie duplikatu karty SIM BDI. W przypadku braku informacji odnośnie numeru karty, pole „Nr uszkodzonej, zniszczonej lub utraconej karty SIM” proszę pozostawić puste.

A ponieważ pytanie dotyczyło również karty, która nie była moja to zapytałem co z tą kartą.
Byłem bardzo zdziwiony i pozytywnie zaskoczony, że pani oddzwoniła z informacją, że nie muszę podawać numeru, a numer ten uzyskać może tylko właściciel, na którego jest zarejestrowana.

RE: Wymiana UTRACONEJ karty SIM

autor: admin » 16 lis 16, 13:04

Powaznie. Taki urok aero2 ;)
Jesli brak numeru karty, wtedy najlepiej dzwonic na infolinie. Powiedza co i jak.

RE: Wymiana UTRACONEJ karty SIM

autor: rafnov » 15 lis 16, 21:31

Poważnie? W dobie wszechpanującego Internetu mam wysyłać listy? A co jeśli nie mam numeru karty SIM?

RE: Wymiana UTRACONEJ karty SIM

autor: admin » 14 lis 16, 23:37

Nalezy wypelnic i przeslac formularz:
zamowienie-wydania-duplikatu-karty-sim-bdi.pdf
(556.11 KiB) Pobrany 26 razy

Wymiana UTRACONEJ karty SIM

autor: rafnov » 11 lis 16, 10:04

Witam.
Straciłem kartę SIM Aero2 zarejestrowaną na mnie. Chciałbym dalej korzystać z usług. W jaki sposób to osiągnąć?

Na górę