autor: Silverek » 2 lut 12, 13:35
Witam
Od dłuższego czasu próbuje się skontaktować z działem obsługi klienta wysłałem kilka maili pierwszy ko września kolejne po wpłaceniu depozytu i zero odezwu nr telefonu raz udało mi się dodzwonić w listopadzie po uzyskaniu informacji o braku czegoś w moich dokumentach wysłałem do nich list otrzymałem potwierdzenie, że 3 dni później dokumenty zostały odebrane przez pracownika Aero2 jednak od tamtego czasu zero kontaktu z firmą, Dzwonie po 30 min ... i też nikt nie odbiera ? czy to tak zwykle czy po prostu ja mam takiego pecha ??
Witam
Od dłuższego czasu próbuje się skontaktować z działem obsługi klienta wysłałem kilka maili pierwszy ko września kolejne po wpłaceniu depozytu i zero odezwu nr telefonu raz udało mi się dodzwonić w listopadzie po uzyskaniu informacji o braku czegoś w moich dokumentach wysłałem do nich list otrzymałem potwierdzenie, że 3 dni później dokumenty zostały odebrane przez pracownika Aero2 jednak od tamtego czasu zero kontaktu z firmą, Dzwonie po 30 min ... i też nikt nie odbiera ? czy to tak zwykle czy po prostu ja mam takiego pecha ??