Cześć Jakubie i wszyscy forumowicze.
Otóż mam taki problem.
Poleciłem usługę darmowego internetu Aero2 dwóm kuzynkom.Po przedstawieniu im oferty obie stwierdziły że jeszcze się zastanowią co do zamawiania karty sim i modemów . Później okazało się iż samodzielnie chciały zamówić karty sim,bez mojej pomocy
No i tu zaczynają się problemy. Jeszcze w grudniu wypełniły formularz zamówienia karty sim,jednak nie dokonały przy tym wymaganej wpłaty 20+7zł.Formularze zostały zarejestrowane w systemie (chyba) bez wpłaty pieniędzy.Również do dnia dzisiejszego nie dostały potwierdzenia złożenia zamówienia BDI na maila,ale też nie zapłaciły jeszcze tych pieniędzy.
I tu moje pytanie.
Czy formularz zamówienia karty ,bez zapłaty wymaganej kwoty,jest zarejestrowany w systemie i czy jest ważny.
Czy formularz potwierdzenia złożenia zamówienia BDI będzie wysłany dopiero po zapłacie pieniążków.
Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia i ew.wysłania nowego.
Czy w tym przypadku mogłyby osobiście stawić się w Warszawie i próbować odebrać karty sim w którymś z punktów obsługi klienta.
Pozdrawiam i gratuluję prowadzenia super forum o aero2 .
Cześć Jakubie i wszyscy forumowicze.
Otóż mam taki problem.
Poleciłem usługę darmowego internetu Aero2 dwóm kuzynkom.Po przedstawieniu im oferty obie stwierdziły że jeszcze się zastanowią co do zamawiania karty sim i modemów . Później okazało się iż samodzielnie chciały zamówić karty sim,bez mojej pomocy :) No i tu zaczynają się problemy. Jeszcze w grudniu wypełniły formularz zamówienia karty sim,jednak nie dokonały przy tym wymaganej wpłaty 20+7zł.Formularze zostały zarejestrowane w systemie (chyba) bez wpłaty pieniędzy.Również do dnia dzisiejszego nie dostały potwierdzenia złożenia zamówienia BDI na maila,ale też nie zapłaciły jeszcze tych pieniędzy.
I tu moje pytanie.
Czy formularz zamówienia karty ,bez zapłaty wymaganej kwoty,jest zarejestrowany w systemie i czy jest ważny.
Czy formularz potwierdzenia złożenia zamówienia BDI będzie wysłany dopiero po zapłacie pieniążków.
Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia i ew.wysłania nowego.
Czy w tym przypadku mogłyby osobiście stawić się w Warszawie i próbować odebrać karty sim w którymś z punktów obsługi klienta.
Pozdrawiam i gratuluję prowadzenia super forum o aero2 .