autor: Yukiko » 30 cze 17, 22:53
Witam,
Mam problem ze sprawdzeniem stanu konta. Gdy wpisuję kod *111# pojawia się komunikat "Problem z połączeniem lub błędny kod MMI". Jest tak od 3 miesięcy, czyli od początku korzystania z tej sieci. Pakiety działają, mogę również je sprawdzać. Telefon jaki posiadam to Xiaomi Redmi 3s. Wcześniej korzystałam z sieci Play i nie było takich problemów. Ktoś ma pomysł co tu może być nie tak?
Pozdrawiam
Witam,
Mam problem ze sprawdzeniem stanu konta. Gdy wpisuję kod *111# pojawia się komunikat "Problem z połączeniem lub błędny kod MMI". Jest tak od 3 miesięcy, czyli od początku korzystania z tej sieci. Pakiety działają, mogę również je sprawdzać. Telefon jaki posiadam to Xiaomi Redmi 3s. Wcześniej korzystałam z sieci Play i nie było takich problemów. Ktoś ma pomysł co tu może być nie tak?
Pozdrawiam