Lojalność i doświadczenia klienta idą w parze - ccnews.pl

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:-/ :blush: :s :dodgy: :exclamation: :heart: :huh: :idea: :sleepy: :@ :angel: :) ;) :cool: :D :P :rolleyes: :shy: :(
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Jeśli chcesz załączyć plik, uzupełnij poniższe pola.

Rozwiń widok Przegląd tematu: Lojalność i doświadczenia klienta idą w parze - ccnews.pl

Lojalność i doświadczenia klienta idą w parze - ccnews.pl

autor: admin » 14 mar 23, 15:51

image.jpg
image.jpg (824.12 KiB) Przejrzano 61 razy
Doświadczenie klienta (CX) ma ogromne znaczenie dla biznesu, ponieważ decyduje o tym, czy klienci będą zadowoleni ze swoich interakcji z firmą i czy będą kontynuować zakupy lub skorzystają z usług firmy w przyszłości. Z tym zgodzi się chyba każdy. Ale co to w praktyce oznacza?

Źródło: https://ccnews.pl/2023/03/14/lojalnosc-i-doswiadczenia-klienta-ida-w-parze/

Na górę