Ciągłe rozłączanie połączenia

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:-/ :blush: :s :dodgy: :exclamation: :heart: :huh: :idea: :sleepy: :@ :angel: :) ;) :cool: :D :P :rolleyes: :shy: :(
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Jeśli chcesz załączyć plik, uzupełnij poniższe pola.

Rozwiń widok Przegląd tematu: Ciągłe rozłączanie połączenia

RE: Ciągłe rozłączanie połączenia

autor: grzech1991 » 10 lip 12, 11:41

Też mam e586 i mi nie rozłącza co chwilę, jeśli router w danym miejscu złapał zasięg i jest stabilny. Ale raz była taka sytuacja jak piszesz - raz był internet, raz nie było.

RE: Ciągłe rozłączanie połączenia

autor: endriu » 10 lip 12, 2:16

Ten drugi modem jest bezprzewodowy i ma własne zasilanie, więc to nie kwestia portu USB.

RE: Ciągłe rozłączanie połączenia

autor: aero » 9 lip 12, 23:50

BDI regulaminowo rozłącza co 60 minut, jeśli co chwilę, to pewnie za słaby prąd masz w portach USB lub jakieś ustawienie w systemie masz złe.

Ciągłe rozłączanie połączenia

autor: endriu » 9 lip 12, 23:14

Z Aero2 korzystam od 1,5 roku, głownie w chwilach awaryjnych, kiedy jestem pozbawiony transferu danych na komórce, lub gdy padnie mi domowy internet.

Niestety Aero2 mocno zawodzi - właściwie co kilka chwil następuje rozłączenie połączenia.

Miałem już modem Option Icon 505m, teraz mam HUAWEI E586 i problem wciąż jest ten sam.

Czy to może być wina karty SIM?

Testowalem modem w kilku miastach Polski - i to rozłączanie występuje wszędzie.

Czy to ja mam taką nietypową przypadłość, czy moze jest to cecha charakterystyczna internetu Aero2?

Na górę