Możliwy problem

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:-/ :blush: :s :dodgy: :exclamation: :heart: :huh: :idea: :sleepy: :@ :angel: :) ;) :cool: :D :P :rolleyes: :shy: :(
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Jeśli chcesz załączyć plik, uzupełnij poniższe pola.

Rozwiń widok Przegląd tematu: Możliwy problem

RE: Możliwy problem

autor: aero » 15 lip 12, 18:27

Zostanie, wszystko napisałeś, tylko w innej formie.

Możliwy problem

autor: a14122011 » 15 lip 12, 18:19

Wysłałem dokumenty 2012.06.18, zostały odebrane 2012.06.20 przez sekretarkę( widniała na potwierdzeniu pieczątka SEKRETARKA ). Dodam, że to było zamówienie online. Problem polega na tym:
1) W tytule przelewu zamiast ” DEPOZYT BDI IMIĘ NAZWISKO PESEL ” podałem ” DEPOZYT ZA KARTĘ SIM BDI PESEL IMIĘ NAZWISKO ”
2) W tytule drugiego przelewu zamiast " OPŁATA ZA WYSYŁKĘ KARTY SIM BDI IMIĘ NAZWISKO PESEL ” podałem ” OPŁATA ZA WYSYŁKĘ KARTY SIM BDI PESEL IMIĘ NAZWISKO ”
3) Najprawdopodobniej na kopercie nie ma dopisku ” BEZPŁATN DOSTĘP DO INTERNETU ”.

Czy moje zamówienie zostanie zrealizowane i czy ktos miał podobny problem?

Na górę