autor: sowiq » 20 wrz 12, 15:11
Drodzy forumowicze,
na początku chciałbym wyrazić moją frustrację tym, jak to "firma" Aero2 utrudnia dostęp do swoich usług, które w zamian za pewne korzyści zobowiązali się świadczyć za darmo. No to jest po prostu jakaś pier%$^na kpina! Od samego początku traktują ludzi jak idiotów, specjalnie jak najbardziej opóźniają każdą swoją reakcję, oby tylko jak najmniej osób chciało korzystać z usług, które i tak muszą udostępniać!
Zacznę od tego, że na pierwszą kartę SIM czekałem niecałe 2 miesiące. Dostałem ją w okolicach lutego. Od tamtej pory trochę się zmieniło, m.in. nie pracuję już w firmie, na której adres zamówiłem kartę.
10.09 dostałem maila, że została do mnie wysłana nowa karta SIM. Oczywiście żadnych informacji o adresie wysyłki (sam już nie pamiętałem gdzie przysyłali mi pierwszą kartę). Na maila z pytaniem na jaki adres mi wysłali ową kartę do dzisiaj nie doczekałem się odpowiedzi. Na szczęście w mailu był numer listu poleconego, więc byłem w stanie wyśledzić przesyłkę na stronie Poczty Polskiej. Przejechałem pół Warszawy żeby dojechać do placówki, gdzie ów list teoretycznie miał się znajdować i dowiedziałem się, że tam go nie ma, ale żebym sprawdził na innej poczcie. Tam, już nieco wkurzony dowiedziałem się, że list został odesłany do nadawcy, bo nie można było mnie namierzyć.
Od tamtej pory wysłałem kilka maili i próbowałem kilkanaście razy dodzwonić się pod numer podany na stronie (+48 720 00 88 88). Na maile oczywiście żadnej odpowiedzi ani innej reakcji, mój telefon po wybraniu numeru wyświetla tylko 'Przerwano' - nie ma nawet jednego sygnału.
I teraz moje właściwe pytanie. W jaki sposób można się skontaktować z "firmą" Aero2? Jakoś nie mam ochoty zrywać się z pracy, żeby jechać do nich osobiście i dowiedzieć się, że mogę się pocałować w dupę, bo coś... Czy jest jakiś sprawdzony sposób na wyciągnięcie im z gardła mojej karty SIM?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
KS
Drodzy forumowicze,
na początku chciałbym wyrazić moją frustrację tym, jak to "firma" Aero2 utrudnia dostęp do swoich usług, które w zamian za pewne korzyści zobowiązali się świadczyć za darmo. No to jest po prostu jakaś pier%$^na kpina! Od samego początku traktują ludzi jak idiotów, specjalnie jak najbardziej opóźniają każdą swoją reakcję, oby tylko jak najmniej osób chciało korzystać z usług, które i tak muszą udostępniać!
Zacznę od tego, że na pierwszą kartę SIM czekałem niecałe 2 miesiące. Dostałem ją w okolicach lutego. Od tamtej pory trochę się zmieniło, m.in. nie pracuję już w firmie, na której adres zamówiłem kartę.
10.09 dostałem maila, że została do mnie wysłana nowa karta SIM. Oczywiście żadnych informacji o adresie wysyłki (sam już nie pamiętałem gdzie przysyłali mi pierwszą kartę). Na maila z pytaniem na jaki adres mi wysłali ową kartę do dzisiaj nie doczekałem się odpowiedzi. Na szczęście w mailu był numer listu poleconego, więc byłem w stanie wyśledzić przesyłkę na stronie Poczty Polskiej. Przejechałem pół Warszawy żeby dojechać do placówki, gdzie ów list teoretycznie miał się znajdować i dowiedziałem się, że tam go nie ma, ale żebym sprawdził na innej poczcie. Tam, już nieco wkurzony dowiedziałem się, że list został odesłany do nadawcy, bo nie można było mnie namierzyć.
Od tamtej pory wysłałem kilka maili i próbowałem kilkanaście razy dodzwonić się pod numer podany na stronie (+48 720 00 88 88). Na maile oczywiście żadnej odpowiedzi ani innej reakcji, mój telefon po wybraniu numeru wyświetla tylko 'Przerwano' - nie ma nawet jednego sygnału.
I teraz moje właściwe pytanie. W jaki sposób można się skontaktować z "firmą" Aero2? Jakoś nie mam ochoty zrywać się z pracy, żeby jechać do nich osobiście i dowiedzieć się, że mogę się pocałować w dupę, bo coś... Czy jest jakiś sprawdzony sposób na wyciągnięcie im z gardła mojej karty SIM?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
KS