Ignorancja ze strony Aero2. Wymiana kart

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:-/ :blush: :s :dodgy: :exclamation: :heart: :huh: :idea: :sleepy: :@ :angel: :) ;) :cool: :D :P :rolleyes: :shy: :(
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Jeśli chcesz załączyć plik, uzupełnij poniższe pola.

Rozwiń widok Przegląd tematu: Ignorancja ze strony Aero2. Wymiana kart

RE: Ignorancja ze strony Aero2. Wymiana kart

autor: 20rafalo » 22 lis 12, 15:19

Kiedy się tylko dowiedziałem o UKE, napisałem ;)

RE: Ignorancja ze strony Aero2. Wymiana kart

autor: cpt. Nemo » 21 lis 12, 6:31

20rafalo pisze: Witam. Ja i moich 6 znajomych nie otrzymało nowych kart, mimo apeli. Także nie są to pojedyncze przypadki,
A jakie ? Masowe ?
Trzeba bylo od razu napisac do UKE i by bylo po problemie. UKE bardzo dobrze pelni role Biura Reklamcji Aero2, a gdyby byl zbyt duzy ruch to oni postawili by na dlugo, na bacznosc Aero2, skoro tego nie czynia to znaczy ze ruch jest maly.

RE: Ignorancja ze strony Aero2. Wymiana kart

autor: 20rafalo » 20 lis 12, 23:54

Witam. Ja i moich 6 znajomych nie otrzymało nowych kart, mimo apeli. Także nie są to pojedyncze przypadki, gdzie Aero "olewa" użytkowników.
Po napisaniu odpowiedniego pisma do instytucji Rządowej (którą polecili mi koledzy wcześniej na forum - dzięki Wam ;) ) o dziwo w ciągu 2 dni Aero napisało maila w tej sprawie. Następnie w ciągu 5 dni karty przyszły. Da się? DA DA DA ;P A wcześniej jakoś ponad miesiąc szły, szły i nie mogły dojść ;P
Nie kontaktowałem się ze wszystkimi znajomymi, ale trzem z którymi rozmawiałem przyszły w ten sam dzień.

RE: Ignorancja ze strony Aero2. Wymiana kart

autor: bkazirod » 15 lis 12, 23:59

A Ja muszę uderzyć się w pierś,dzisiaj dostałem maila ze skanami mojej zwróconej koperty,f-ca listonoszka na zastępstwie napisała że pod tym adresem nie mieszka adresat o imieniu bogdan i adresat nie zanany.Żadnego awizo ani nic, pewnie nawet z poczty nie wyszła.Jutro idę do UOK i na pocztę porozmawiać z szefami tej placówki.Co do bok aero na maila odpowiadają pewnie w zależności od nawału maili czasem nazajutrz czasem trzeba poczekać 2 dni pozdrawiam.

RE: Ignorancja ze strony Aero2. Wymiana kart

autor: Aguero » 12 lis 12, 11:36

Wysłali mi wiadomość żeby pisać na bok@aero2.pl pisałem 2 razy i nic. teraz to i tak nie mam potrzeby do nich pisac

RE: Ignorancja ze strony Aero2. Wymiana kart

autor: greg79 » 11 lis 12, 19:24

Zadam może głupie pytanie - pod jaki adres e-mail kierujesz swoje wiadomości?..

RE: Ignorancja ze strony Aero2. Wymiana kart

autor: Aguero » 11 lis 12, 18:52

greg79 pisze:
Aguero pisze: Ja pisałem i dzwoniłem wiele razy do Aero lecz bez odzewu :P
Używam Aero2 od 2011 roku. Gdy potrzebowałem kontaktu e-mail to pisałem i zawsze odpowiedź otrzymywałem do 24 godzin. Używałem karty sim jaka wymagała wymiany w październiku. Nową otrzymałem w połowie września. Bezboleśnie korzystam z BDI ponad rok więc dziwię się co niektórym którzy piszą o braku kontaktu z Aero2. Jest na to małe wytłumaczenie - używanie innego adresu e-mail niż w formularzu rejestracyjnym albo nie przedstawianie się na końcu wiadomości.

Poważnie uwierz mi ze nie odpisali ma na emaila oczywiscie pisałem do aero2 i skierowali mnie do jakiegos działu ale mi juz nie odpisali nic :)

RE: Ignorancja ze strony Aero2. Wymiana kart

autor: greg79 » 11 lis 12, 12:52

Aguero pisze: Ja pisałem i dzwoniłem wiele razy do Aero lecz bez odzewu :P
Używam Aero2 od 2011 roku. Gdy potrzebowałem kontaktu e-mail to pisałem i zawsze odpowiedź otrzymywałem do 24 godzin. Używałem karty sim jaka wymagała wymiany w październiku. Nową otrzymałem w połowie września. Bezboleśnie korzystam z BDI ponad rok więc dziwię się co niektórym którzy piszą o braku kontaktu z Aero2. Jest na to małe wytłumaczenie - używanie innego adresu e-mail niż w formularzu rejestracyjnym albo nie przedstawianie się na końcu wiadomości.

RE: Ignorancja ze strony Aero2. Wymiana kart

autor: Aguero » 11 lis 12, 10:51

Ja pisałem i dzwoniłem wiele razy do Aero lecz bez odzewu :P

RE: Ignorancja ze strony Aero2. Wymiana kart

autor: 20rafalo » 11 lis 12, 2:54

Napisałem maila. Aero2 już nie raz poleciało w "kulki'". MAją tam niezły bałagan... może by się w końcu ogarnęli i przestali oszczędzać na wszystkim...

Na górę