kontakt z areo2

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:-/ :blush: :s :dodgy: :exclamation: :heart: :huh: :idea: :sleepy: :@ :angel: :) ;) :cool: :D :P :rolleyes: :shy: :(
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Jeśli chcesz załączyć plik, uzupełnij poniższe pola.

Rozwiń widok Przegląd tematu: kontakt z areo2

RE: kontakt z areo2

autor: mocho » 4 lut 13, 21:36

Zgłoszenie Usterki
http://www.aero2.pl/docs/Zgloszenie_usterki_aero2_v23082012.doc

W celu zgłoszenia Usterki należy wypełnić załączony formularz i wysłać z e-maila podanego w Formularzu rejestracyjnym / Zamówieniu na adres e-mail: bok@aero2.pl

Odpowiedź na zgłoszenie Usterki zostanie wysłana na adres e-mail Korzystającego podany w zgłoszeniu. Ze względu na bezpieczeństwo prosimy o posługiwanie się adresem e-mail podanym w Formularzu rejestracyjnym / Zamówieniu.

kontakt z areo2

autor: czesiek3101991 » 4 lut 13, 21:24

Witam.
Czy istnieje jakiś kontakt z obsługą techniczną areo2 ?? Na 99% padl nadajnik w mojej miejscowości mam 6 znajomych korzystajacych z aero z róznymi modemami w roznych czesciach miasta i wszystkim padl net w tym samym czasie juz 5 dni kompletny brak sygnału. Używam aero od lutego zeszłego roku i nigdy nie miałem takich kłopotów.

Na górę