autor: aero2owicz » 29 lis 12, 21:59
Dj_em pisze:
Mam od 2 tygodni cały zestawik do AERO2, czyli Router TL-MR3420 i modem E173-s2. Mam do routera podpięte dwa komputery przez kable i router świetnie rozdziela sygnał.
Ja też mam E173-s2, a router TL-MR3220
Dj_em pisze:
Przy zalogowaniu się modemu do sieci aero2 internet śmiga bez problemów, jednak po godzinie, czyli jak następuje zerwanie połączenia czasami trzeba czekać nawet ponad pół godziny na ponowne połączenie
U mnie czasami ponowne połączenie zajmuje 40 sekund, a czasami (szczególnie wieczorem) i kilka minut. Ale to (wg mnie) w pewnym sensie wina routera.
Jak podłączam się za pomocą "Mobile Partner", to zdarza się, iż dostaję komunikat "Połączenie zostało zakończone przez komputer zdalny zanim można było je ukończyć". Jak go dostanę, to pyk drugi raz, potem 3, 4 itd. aż do skutku, tj. aż w końcu się połączę. I tak w ciągu góra 10 - 15 sekund uda mi się kilka razy kliknąć ponawianie połączenia i "wstrzelić" w dobry czas, tzn. połączyć.
Pytanie, dlaczego czasami nie udaje się połączyć z błędem jak powyżej: przeciążenie sieci, brak wolnych IP? Może ktoś z Was dzwonił na infolinię Aero2 i zna odpowiedź?
Router, który ja mam, jest (wg mnie) trochę niedopracowany pod tym względem i zdaje się po kilku (3 może 5, trudno mi dokładnie powiedzieć) niepowodzeniach w połączeniu restartuje modem, a to niestety trwa. Po restarcie znowu może się nie udać połączyć (błąd jak powyżej), znowu restart i znowu, i znowu - a czas leci. Niestety, w swoim TL-MR3220 nie zauważyłem opcji, np.: "próbuj 30 razy, a dopiero się zrestartuj", a coś takiego (znowu wg mnie) by się przydało. Być może tak samo jest dla TL-MR3420??
Natomiast jak już się połączę, to do rozłączenia (przez godzinę) aero2 działa bardzo stabilnie, tu speedtest sprzed kilku minut:
http://www.speedtest.net/result/2340363483.png
[quote="Dj_em"]
Mam od 2 tygodni cały zestawik do AERO2, czyli Router TL-MR3420 i modem E173-s2. Mam do routera podpięte dwa komputery przez kable i router świetnie rozdziela sygnał.
[/quote]
Ja też mam E173-s2, a router TL-MR3220
[quote="Dj_em"]
Przy zalogowaniu się modemu do sieci aero2 internet śmiga bez problemów, jednak po godzinie, czyli jak następuje zerwanie połączenia czasami trzeba czekać nawet ponad pół godziny na ponowne połączenie :(
[/quote]
U mnie czasami ponowne połączenie zajmuje 40 sekund, a czasami (szczególnie wieczorem) i kilka minut. Ale to (wg mnie) w pewnym sensie wina routera.
Jak podłączam się za pomocą "Mobile Partner", to zdarza się, iż dostaję komunikat "Połączenie zostało zakończone przez komputer zdalny zanim można było je ukończyć". Jak go dostanę, to pyk drugi raz, potem 3, 4 itd. aż do skutku, tj. aż w końcu się połączę. I tak w ciągu góra 10 - 15 sekund uda mi się kilka razy kliknąć ponawianie połączenia i "wstrzelić" w dobry czas, tzn. połączyć.
Pytanie, dlaczego czasami nie udaje się połączyć z błędem jak powyżej: przeciążenie sieci, brak wolnych IP? Może ktoś z Was dzwonił na infolinię Aero2 i zna odpowiedź?
Router, który ja mam, jest (wg mnie) trochę niedopracowany pod tym względem i zdaje się po kilku (3 może 5, trudno mi dokładnie powiedzieć) niepowodzeniach w połączeniu restartuje modem, a to niestety trwa. Po restarcie znowu może się nie udać połączyć (błąd jak powyżej), znowu restart i znowu, i znowu - a czas leci. Niestety, w swoim TL-MR3220 nie zauważyłem opcji, np.: "próbuj 30 razy, a dopiero się zrestartuj", a coś takiego (znowu wg mnie) by się przydało. Być może tak samo jest dla TL-MR3420??
Natomiast jak już się połączę, to do rozłączenia (przez godzinę) aero2 działa bardzo stabilnie, tu speedtest sprzed kilku minut:
http://www.speedtest.net/result/2340363483.png