Opóźnienie

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:-/ :blush: :s :dodgy: :exclamation: :heart: :huh: :idea: :sleepy: :@ :angel: :) ;) :cool: :D :P :rolleyes: :shy: :(
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Jeśli chcesz załączyć plik, uzupełnij poniższe pola.

Rozwiń widok Przegląd tematu: Opóźnienie

RE: Opóźnienie

autor: Dewu » 19 lut 13, 15:58

Karta doszła dziś w południe. Co ciekawe została nadana 11.02-ego. W takim razie mamy happy end, dzięki za poświęcony czas.
Pozdrawiam.

RE: Opóźnienie

autor: Dewu » 18 lut 13, 20:37

Eh, pisząc temat byłem przekonany, że jest to oficjalne forum Aero2. Widocznie się pomyliłem. W każdym razie z waszych wypowiedzi wnioskuje, że takie opóźnienie w wysyłce nie jest normalne. Jak napisałem wcześniej poczekam do 20.02.

PS. Piszę z telefonu :)

RE: Opóźnienie

autor: cpt. Nemo » 18 lut 13, 15:57

Dewu pisze: Pisałem mailem do waszego biura obsługi klienta, odpowiedzi nie dostałem.
A to nasze Forum juz ma swoje biuro obslugi klienta ?

RE: Opóźnienie

autor: kuba95 » 18 lut 13, 15:54

Wg mnie powinno tak być, że po złożeniu zamówienia powinni wysłać maila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia i odebrania dokumentów. Bo wysyłasz dokumenty i nawet nie wiesz czy do nich doszło. Jasne, jak się wysyła poleconym listem to jest jako taka gwarancja że list zostanie dostarczony. Ale czasami może być tak, że zagubi się gdzieś na poczcie i wtedy lipa. Radzę Ci jeszcze zadzwonić tam do nich (siedziby Aero), jeżeli nie będą odbierać to męcz ich, to w końcu odbiorą. Powodzenia !!!

RE: Opóźnienie

autor: Dewu » 18 lut 13, 15:47

Poczekam jeszcze kilka dni. Jeżeli nie będzie rezultatów napiszę do UKE, bo przecież do operatora brak jakiegokolwiek kontaktu. Podobno potrafią to ruszyć.

RE: Opóźnienie

autor: kuba95 » 18 lut 13, 15:40

Ja złożyłem zamówienie 25 stycznie. 14 lutego dostałem maila z potwierdzeniem wysłania karty sim, a dzisiaj właśnie ją otrzymałem. Nie mam pojęcia dlaczego jeszcze nie otrzymałeś karty, może gdzieś zagubiła się tam u nich.

Opóźnienie

autor: Dewu » 18 lut 13, 14:36

Witam. Zamówiłem kartę przed 18 stycznia, dokonałem wpłat i mimo to karty do dziś nie dostałem.
Terminowo jest już 8 dni opóźnienia.
Czytałem na forum, że ktoś zamówił kartę później a termin otrzymania karty miał na 20 lutego, kartę już otrzymał.
Pisałem mailem do waszego biura obsługi klienta, odpowiedzi nie dostałem.
Opóźnienie opóźnieniem, ale czemu ktoś kto zamówił kartę później dostaje ją wcześniej?

Być może w ten sposób coś ruszy.
Pozdrawiam.

Na górę