autor: staniwaw » 16 kwie 13, 10:21
Prawdopodobnie każdy użytkownik forum aero2 jest posiadaczem karty aero2.
Wielu z nas doświadczyło absurdalnej sytuacji jaką jest brak kontaktu z Firmą.
Aero2/BDI zachowuje się jak "firma kogucik"; można pisać e-maile do nich nie czekać na odpowiedź, bowiem standardowo aero2/bdi nie odpowiada na korespondencję. Telefony...owszem są podane, dodzwonić się graniczy z cudem. Owszem można gdy "okłamiesz" łącząc się z recepcją, jednak gdy usłyszą, że wymieniasz nazwę bdi- dostajesz pstryczka "w ucho"- odkładają słuchawkę.
Nie wiem czy należy milczeć czy też wymagać wzajemnego poszanowania i żądać odpowiedzi na korespondencję.
Korespondencja papierowa także jest traktowana kolokwialnie...czyli jak papier toaletowy.
Generalnie;Firma nie koresponduje z klientami. Łaski nam nie robi, tak stanowi prawo i przyzwoitość powinno się odpowiadać na korespondencję, zarówno papierową jak elektroniczną.
Prawdopodobnie każdy użytkownik forum aero2 jest posiadaczem karty aero2.
Wielu z nas doświadczyło absurdalnej sytuacji jaką jest brak kontaktu z Firmą.
Aero2/BDI zachowuje się jak "firma kogucik"; można pisać e-maile do nich nie czekać na odpowiedź, bowiem standardowo aero2/bdi nie odpowiada na korespondencję. Telefony...owszem są podane, dodzwonić się graniczy z cudem. Owszem można gdy "okłamiesz" łącząc się z recepcją, jednak gdy usłyszą, że wymieniasz nazwę bdi- dostajesz pstryczka "w ucho"- odkładają słuchawkę.
Nie wiem czy należy milczeć czy też wymagać wzajemnego poszanowania i żądać odpowiedzi na korespondencję.
Korespondencja papierowa także jest traktowana kolokwialnie...czyli jak papier toaletowy.
Generalnie;Firma nie koresponduje z klientami. Łaski nam nie robi, tak stanowi prawo i przyzwoitość powinno się odpowiadać na korespondencję, zarówno papierową jak elektroniczną.