Huawei E173S-2 Nie mogę się połączyć

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:-/ :blush: :s :dodgy: :exclamation: :heart: :huh: :idea: :sleepy: :@ :angel: :) ;) :cool: :D :P :rolleyes: :shy: :(
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Jeśli chcesz załączyć plik, uzupełnij poniższe pola.

Rozwiń widok Przegląd tematu: Huawei E173S-2 Nie mogę się połączyć

RE: Huawei E173S-2 Nie mogę się połączyć

autor: Nolan » 1 sie 13, 13:39

Możesz wgrać dashboard z czystym Mobile Partnerem, możesz używać Top_netinfo. opcji jest wiele. Ja mam E3131, zainstalowane w Windowsie same sterowniki i używam właśnie Top_netinfo. Co do wyskakiwania instalatora, można go np. wyłączyć w modemie ale to nie zawsze jest korzystne. Może najpierw przejrzyj forum, poczytaj, poszerz wiedzę, dopiero potem pomyśl o ewentualnych zmianach w modemie, bo każda ingerencja może skutkować uszkodzeniem.

RE: Huawei E173S-2 Nie mogę się połączyć

autor: mikul107 » 31 lip 13, 20:29

Już działa. Wszedłem w Narzędzia->Ustawienia->Zarządzanie profilem i stworzyłem nowy profil gdzie właśnie w miejscu APN wpisałem darmowy. A jeszcze jedno pytanie czy jest sens wgrywać jakiś soft na modem oraz czy jest w ogóle taka możliwość, najlepiej jakiś ogólny niebrandowany, żeby na przyszłość było łatwiej konfigurować i nie wyskakiwało zawsze okienko z prośbą o instalacje softu plusa? Ewentualnie może jest jakaś aktualizacja do tego modemu która coś poprawia co jest ważne?

RE: Huawei E173S-2 Nie mogę się połączyć

autor: Nolan » 31 lip 13, 20:01

Skonfigurowałeś połączenie? APN musi wpisany "darmowy" (inni operatorzy mają z reguły "internet"), login i hasło puste, ew. zgoda na roaming zaznaczona.

Huawei E173S-2 Nie mogę się połączyć

autor: mikul107 » 31 lip 13, 18:26

Witam, proszę o pomoc w połączeniu. Nie znam się na tym za bardzo więc proszę o wyrozumiałość w razie problemów :) Posiadam ten modem co w temacie i nową kartę Aero2 (dostałem ją tydzień temu). Podczas próby połączenia przez program Mobile Partner wyskakuje komunikat "Połączenie zostało zakończone przez komputer zdalny zanim można było se ukończyć" Modem jest z sieci plus i ma wgrane oprogramowanie tego operatora. Zasięg się pokazuje na dole, 5 kresek WCDMA Aero2 (Roaming). Proszę o jakieś porady, dzięki z góry.

Na górę