autor: alkir » 20 sie 13, 22:05
Jako że to pierwszy mój post na tym forum, witam wszystkich Użytkowników.
Zwracam się z prośbą o pomoc - używam modemu MF 195 i wkrótce po wystartowaniu programu Internet Manager pojawia się komunikat jak w tytule. Zamknięcie zgodnie z komunikatem powoduje konieczność ponownego uruchomienia Internet Managera, zignorowanie nie przerywa działania Internet Managera, ale przy przerwaniu przez Aero trzeba zamknąć komunikat i uruchamiać Internet Managera od nowa.
Internet Manager skonfigurowany poprawnie, windows 8.
Miał ktoś podobny problem i jakoś go rozwiązał (gogle nie pomogło, tutejsza wyszukiwarka też nie znalazła tego nieszczęsnego P18E Ul)?
pozdrawiam Alkir
Jako że to pierwszy mój post na tym forum, witam wszystkich Użytkowników.
Zwracam się z prośbą o pomoc - używam modemu MF 195 i wkrótce po wystartowaniu programu Internet Manager pojawia się komunikat jak w tytule. Zamknięcie zgodnie z komunikatem powoduje konieczność ponownego uruchomienia Internet Managera, zignorowanie nie przerywa działania Internet Managera, ale przy przerwaniu przez Aero trzeba zamknąć komunikat i uruchamiać Internet Managera od nowa.
Internet Manager skonfigurowany poprawnie, windows 8.
Miał ktoś podobny problem i jakoś go rozwiązał (gogle nie pomogło, tutejsza wyszukiwarka też nie znalazła tego nieszczęsnego P18E Ul)?
pozdrawiam Alkir