autor: Piotrek » 30 sty 14, 15:48
"ale od początku roku jakość działania tej usługi dramatycznie w moim przypadku spadła . non stop przy bardzo dobrym sygnale co minutę lub kilka minut rozłącza mi połączenie, bądź też całkowicie mi je zawiesz"
nie trzeba być geniuszem żeby dojść do oczywistych wniosków z mojego wpisu , że jeżeli piszę że mam problemy od początku roku a swój wpis zamieściłem pod koniec miesiąca stycznia to znaczy że przez miesiąc musiałem próbować korzystać z usługi o różnych porach. Ja pracuję na dwie zmiany , to znaczy raz przez tydzień na rano i raz na popołudnie, więc siłą rzeczy serfuję albo rano do 13.00, albo po południu to znaczy od 15.00. i generalnie to nie ma znaczenia kiedy siedzę na necie, badziew z usługą aero2 jest cały czas ten sam.
nigdy od początku roku nie udało mi się jeszcze utrzymać łącze dłużej niż 10 minut, bo albo przy doskonałym sygnale co minutę lub kilka minut rozłącza mi połączenie, albo całkowicie mi je zawiesza.
na szczęście mam znajomego który pozwala mi za darmochę czasem poserfować , więc mogę nawiązać jakoś kontakt ze światem internetowym. ale na obecną chwilę po w miarę przyzwoitym zeszłym roku (nie powiem, byłem zadowolony z tej usługi w 2013roku), to na dzień dzisiejszy moge powiedzieć że jakość działania aero2 w moim mieście (częstochowa) w mojej dzielnicy to absolutnie beznadziejne gów..no.
ktoś może powie że w końcu ta usługa jest za darmo, ale sa dwie kwestie związane z tą sprawą , pierwsza jest taka że firma dzięki aero ma pewne przywileje firmowe na rynku więc w jej obowiązku jest świadczyć tę usługę , natomiast druga sprawa jest taka , że jeżeli ktoś wchodzi w to przedsiewzięcie które jest związane z tą usługa to ponosi jednak pewne koszty, które wydawać by się mogło że przyniosą pewne pozytywne rezultaty. natomiast tutaj mamy jedno wielkie rozczarowanie
"ale od początku roku jakość działania tej usługi dramatycznie w moim przypadku spadła . non stop przy bardzo dobrym sygnale co minutę lub kilka minut rozłącza mi połączenie, bądź też całkowicie mi je zawiesz"
nie trzeba być geniuszem żeby dojść do oczywistych wniosków z mojego wpisu , że jeżeli piszę że mam problemy od początku roku a swój wpis zamieściłem pod koniec miesiąca stycznia to znaczy że przez miesiąc musiałem próbować korzystać z usługi o różnych porach. Ja pracuję na dwie zmiany , to znaczy raz przez tydzień na rano i raz na popołudnie, więc siłą rzeczy serfuję albo rano do 13.00, albo po południu to znaczy od 15.00. i generalnie to nie ma znaczenia kiedy siedzę na necie, badziew z usługą aero2 jest cały czas ten sam.
nigdy od początku roku nie udało mi się jeszcze utrzymać łącze dłużej niż 10 minut, bo albo przy doskonałym sygnale co minutę lub kilka minut rozłącza mi połączenie, albo całkowicie mi je zawiesza.
na szczęście mam znajomego który pozwala mi za darmochę czasem poserfować , więc mogę nawiązać jakoś kontakt ze światem internetowym. ale na obecną chwilę po w miarę przyzwoitym zeszłym roku (nie powiem, byłem zadowolony z tej usługi w 2013roku), to na dzień dzisiejszy moge powiedzieć że jakość działania aero2 w moim mieście (częstochowa) w mojej dzielnicy to absolutnie beznadziejne gów..no.
ktoś może powie że w końcu ta usługa jest za darmo, ale sa dwie kwestie związane z tą sprawą , pierwsza jest taka że firma dzięki aero ma pewne przywileje firmowe na rynku więc w jej obowiązku jest świadczyć tę usługę , natomiast druga sprawa jest taka , że jeżeli ktoś wchodzi w to przedsiewzięcie które jest związane z tą usługa to ponosi jednak pewne koszty, które wydawać by się mogło że przyniosą pewne pozytywne rezultaty. natomiast tutaj mamy jedno wielkie rozczarowanie