autor: Wilkolaczka » 20 lut 14, 8:56
Posiadaczką karty jestem od 3 dni. I właściwie od początku jestem rozczarowana. Oczekiwałam z podnieceniem przyjścia karty pocztą, ale przy próbie skorzystania z internetu okazało się, że nie działa. Skonfigurowałam wszystko według zaleceń producenta mojego telefonu, widać zasięg Aero2, ale połączenia z internetem nie ma. Nie wiem, czy to ja coś źle robię, czy mam niesprawną kartę, czy to jakaś awaria. Mieszkam w Warszawie i myślałam, że będzie działać bez problemu, wolno, ale będzie DZIAŁAĆ. Najbardziej frustrujący jest brak jakiejkolwiek informacji. Czy ktoś może mi poradzić, jak uruchomić internet, albo poinformować, że jest jakaś awaria i są jeszcze szanse na połączenie innego dnia?
EDIT:
Zajrzałam do odpowiedniego tematu (Goclever Quantum 4) i znalazłam rozwiązanie, a ja od razu założyłam, że to awaria. Dzięki za podpowiedź.
Posiadaczką karty jestem od 3 dni. I właściwie od początku jestem rozczarowana. Oczekiwałam z podnieceniem przyjścia karty pocztą, ale przy próbie skorzystania z internetu okazało się, że nie działa. Skonfigurowałam wszystko według zaleceń producenta mojego telefonu, widać zasięg Aero2, ale połączenia z internetem nie ma. Nie wiem, czy to ja coś źle robię, czy mam niesprawną kartę, czy to jakaś awaria. Mieszkam w Warszawie i myślałam, że będzie działać bez problemu, wolno, ale będzie DZIAŁAĆ. Najbardziej frustrujący jest brak jakiejkolwiek informacji. Czy ktoś może mi poradzić, jak uruchomić internet, albo poinformować, że jest jakaś awaria i są jeszcze szanse na połączenie innego dnia?
EDIT:
Zajrzałam do odpowiedniego tematu (Goclever Quantum 4) i znalazłam rozwiązanie, a ja od razu założyłam, że to awaria. Dzięki za podpowiedź.