Brak połączenia z internetem

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:-/ :blush: :s :dodgy: :exclamation: :heart: :huh: :idea: :sleepy: :@ :angel: :) ;) :cool: :D :P :rolleyes: :shy: :(
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Jeśli chcesz załączyć plik, uzupełnij poniższe pola.

Rozwiń widok Przegląd tematu: Brak połączenia z internetem

RE: Brak połączenia z internetem

autor: rasmusen » 20 kwie 14, 20:54

W innej lokalizacji Aero śmiga - przetestowałem. Więc wszystko jasne ustawienia są ok. Ale nie rozumiem dlaczego u mnie modem łączy z Aero2, zasięg full a prędkość jest szczątkowa 5 kbps. I jak nie działało tak nie działa. :(

RE: Brak połączenia z internetem

autor: rasmusen » 12 kwie 14, 22:02

Próbowałem różnych opcji i narazie nic.

RE: Brak połączenia z internetem

autor: Milek » 12 kwie 14, 21:37

Jak jest początek 10.xxx to znaczy ze trzeba wpisac kod captcha , probowales zmieniac przegladarke na inna? sproboj moze ci pomoze.

RE: Brak połączenia z internetem

autor: rasmusen » 12 kwie 14, 21:15

Sprawdziłem adres IP 10.226.127.20.

RE: Brak połączenia z internetem

autor: Milek » 12 kwie 14, 20:28

Hej , jakie dostajesz IP?

Brak połączenia z internetem

autor: rasmusen » 12 kwie 14, 18:15

Witam.Wie ktoś co się mogło stac z moim Aero2. Do przedwczoraj wszystko było o.k. nawet po wprowadzeniu captcha. Teraz permanentny brak połączenia z internetem nawet po wpisaniu bezpośrednio adresu bdi.free.aero2.net.pl:8080 ten sam komunikat. To samo w laptopie i smartfonie na osobnych kartach. Na wszystkich urządzeniach full zasięg. ??? Dzięki za pomoc.

Na górę