Zamówienie po rezygnacji

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:-/ :blush: :s :dodgy: :exclamation: :heart: :huh: :idea: :sleepy: :@ :angel: :) ;) :cool: :D :P :rolleyes: :shy: :(
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Jeśli chcesz załączyć plik, uzupełnij poniższe pola.

Rozwiń widok Przegląd tematu: Zamówienie po rezygnacji

RE: Zamówienie po rezygnacji

autor: jakubd » 27 kwie 14, 9:45

Po prostu dokończ zamówienie tamto.

RE: Zamówienie po rezygnacji

autor: piotrasta » 26 kwie 14, 19:19

bok na emaile nie odpowiada zostaje więc telefon

RE: Zamówienie po rezygnacji

autor: Milek » 20 kwie 14, 0:05

Hmmm, w takiej sytuacji preferowałbym skonsultować się z bok aero2 , myślę że powinno się znaleźć jakieś rozwiązanie z tej sytuacji.
Pozdrawiam

Zamówienie po rezygnacji

autor: dziadzioos » 19 kwie 14, 23:22

Witam, rok temu byłem w trakcie zamawiania areo2, lecz w pewnym momencie zrezygnowałem. Teraz chciałbym ponownie zamówić kartę areo2. Co muszę wykonać by otrzymać możliwość ponownego zamówienia ? Przy rejestracji wyskakuje mi błąd, że mój PESEL został wcześniej użyty i nie mogę sfinalizować rejestracji, proszę o pomoc

Na górę