autor: bbbb » 28 kwie 14, 11:59
Nie wiem jak Wy, ale kapcza jest ewidentnym utrudnieniem. I jeżeli samo wpisanie kodu specjalnie by mi nie przeszkadzało, to już udziwnienia w postaci nieczytelnych hieroglifów, uruchamianie dodatkowych przeglądarek(zwłaszcza dla użytkowników telefonów), czy resetowanie połączeń zaczyna być irytujące . Do założenia tego tematu zainspirowało mnie wczorajsze doświadczenie gdzie po godzinie udało mi się wreszcie wpisać właściwy kod.
Zastanawiałem się nad zbiorowym napisaniem skargi do kilku instytucji równocześnie np. Rzecznika Praw Konsumenta, Urząd Komunikacji Elektronicznej, czy wręcz do prokuratury. Przecież Aero2 w zamian za częstotliwość zobowiązało się do udostępnienia internetu bez utrudnień nie większych niż komercyjni dostawcy internetu. Pokażcie mi komercyjnego dostawcę, który stosuje takie praktyki.
Nie wiem jak Wy, ale kapcza jest ewidentnym utrudnieniem. I jeżeli samo wpisanie kodu specjalnie by mi nie przeszkadzało, to już udziwnienia w postaci nieczytelnych hieroglifów, uruchamianie dodatkowych przeglądarek(zwłaszcza dla użytkowników telefonów), czy resetowanie połączeń zaczyna być irytujące . Do założenia tego tematu zainspirowało mnie wczorajsze doświadczenie gdzie po godzinie udało mi się wreszcie wpisać właściwy kod.
Zastanawiałem się nad zbiorowym napisaniem skargi do kilku instytucji równocześnie np. Rzecznika Praw Konsumenta, Urząd Komunikacji Elektronicznej, czy wręcz do prokuratury. Przecież Aero2 w zamian za częstotliwość zobowiązało się do udostępnienia internetu bez utrudnień nie większych niż komercyjni dostawcy internetu. Pokażcie mi komercyjnego dostawcę, który stosuje takie praktyki.