REKLAMACJA NIEDOSTARCZENIA KARTY

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:-/ :blush: :s :dodgy: :exclamation: :heart: :huh: :idea: :sleepy: :@ :angel: :) ;) :cool: :D :P :rolleyes: :shy: :(
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Jeśli chcesz załączyć plik, uzupełnij poniższe pola.

Rozwiń widok Przegląd tematu: REKLAMACJA NIEDOSTARCZENIA KARTY

RE: REKLAMACJA NIEDOSTARCZENIA KARTY

autor: zuzia » 20 kwie 13, 16:24

Dziękuje za odp :) O wiele szybciej niż w AERO ;)

Spróbuję w poniedziałek.
Pozdr.

RE: REKLAMACJA NIEDOSTARCZENIA KARTY

autor: cpt. Nemo » 20 kwie 13, 16:13

zuzia pisze: Poradźcie proszę co robić????? :huh:
Zwykle reklamacja w UOKiK przynosi piorunujace przyspieszenie :)
Przy okazji zazalenie na wycofanie punktow wydawania kart co uniemozliwia natychmiastowy odbior i zmusza do bardzo dlugiego oczekiwania.

REKLAMACJA NIEDOSTARCZENIA KARTY

autor: zuzia » 20 kwie 13, 16:06

Witam,
12.02.13 r. wysłałam listem poleconym wszystkie potrzebne dokumenty ,
07.03.13 r dostałam informację, iż karta SIM została wysłana do mnie.Niestety
nie dotarła do dziś.
Złożyłam już kilkakrotnie reklamacje mailem , lecz niestety żadnej odpowiedzi.
Kontakt telefoniczny niemożliwy!!!! Mailowy również. !!!!! Poradźcie proszę co robić????? :huh:

Na górę