Modem E173u-2 z firmy Netia.

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:-/ :blush: :s :dodgy: :exclamation: :heart: :huh: :idea: :sleepy: :@ :angel: :) ;) :cool: :D :P :rolleyes: :shy: :(
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Jeśli chcesz załączyć plik, uzupełnij poniższe pola.

Rozwiń widok Przegląd tematu: Modem E173u-2 z firmy Netia.

RE: Modem E173u-2 z firmy Netia.

autor: Olga25 » 27 sie 14, 23:12

W telefonie pokazuje jakby był zasięg prawie cały, ale jak próbuje się połączyć to wyskakuje "Błąd połączenia. Sprawdź ustawienia. Jeśli problem nie ustąpi skontaktuj się z operatorem". Jak już pisałam nie znam się na tym, ale z ustawieniami tel. też trochę kombinowałam i wydaje mi się, że sprawdziłam wszystkie możliwe opcje i nadal nie działa.
Jak tylko dostałam tą kartę i zanim udało mi się jakimś cudem ją uruchomić też wyskakiwało "Brak karty SIM" jak podłączałam modem.

RE: Modem E173u-2 z firmy Netia.

autor: jakubd » 27 sie 14, 22:51

Włóż kartę SIM do telefonu i zobacz, czy będzie to samo.
Być może karta do wymiany z winy operatora - procedura opisana u nich i nie tylko (niestety tutaj linków wklejać nie wolno).

Modem E173u-2 z firmy Netia.

autor: Olga25 » 27 sie 14, 14:58

Mam modem E173u-2 z firmy Netia. Przez pół roku od otrzymania karty Sim z Aero2 wszystko działało, łączyłam się przez Plus Roaming i było ok. Od tygodnia gdy podłączam modem wyskakuje info "Brak karty SIM". Nie mam pojęcia co robić, próbowałam już wszystkiego, co w mojej mocy. Rejestracje karty za pierwszym razem robiłam na chybił trafił. Nie mam pojęcia jak to się stało, że wtedy zadziałało. Jakby ktoś jeszcze nie zauważył, jestem zielona w te klocki :/ Ma ktoś jakiś pomysł?

Na górę