Problemy z zainstalowaniem karty

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:-/ :blush: :s :dodgy: :exclamation: :heart: :huh: :idea: :sleepy: :@ :angel: :) ;) :cool: :D :P :rolleyes: :shy: :(
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Jeśli chcesz załączyć plik, uzupełnij poniższe pola.

Rozwiń widok Przegląd tematu: Problemy z zainstalowaniem karty

RE: Problemy z zainstalowaniem karty

autor: Kecaj » 5 sty 15, 12:27

Rozwiązałem problem i szczęśliwie dokonuję tego wpisu przez sieć Aero.Po prostu kupiłem nowy modem :D -Link DWM 156 wersja A7
/była akurat promocja w jednym z dyskontów/,zainstalowałem i działa.Wniosek z tego taki,że problemem był poprzednio używany modem/Huawei E 173/i problem stworzyłem sam bezmyślnie zmieniając ustawienia udostępniania z opcjonalnych 10 na 1 i dlatego wyświetlał się przytaczany komunikat,a po resetowaniu systemu do stanu sprzed deinstalacji MP dodatkowo komunikat,że mobile.exe przestał poprawnie działać.Na szczęście wszystko dobrze się skończyło i mogę cieszyć się z bezpłatnego internetu do grudnia 2016.Wtedy czeka mnie i wszystkich użytkowników zakup modemu LTEi kolejne lata bezpłatnego dostępu.Pozdrawiam wszystkich :) )

RE: Problemy z zainstalowaniem karty

autor: Zecik123 » 4 sty 15, 17:36

@Kecaj
Zalecam ostrożność przy manipulacjach z modemem. Jeden z naszych doświadczonych użytkowników przestrzega, że jak nie wiesz co robisz to nie rób.
Pytałem o dokładny model modemu bo na stronie Huawei przy ściąganiu MP musisz wybrać swój model i zwrócić uwagę na system operacyjny (dla "gołego" E173, E173s-2 i E173u-2 jest Windows i Windows 8.1).
Jeśli masz znajomego obeznanego z materią i TNI to może bezpieczniej będzie wyłączyć CD w modemie i zainstalować najnowsze sterowniki i MP na komputerze (ja tak mam zrobione w modemach E169 i E3131 i korzystam na wszystkich posiadanych komputerach z TopNetInfo/TNI).

RE: Problemy z zainstalowaniem karty

autor: Kecaj » 4 sty 15, 10:40

Przepraszam Zecika 123,że nie odpisałem w sobotę.Dzięki za odpowiedzi pozostałych.Stan jest taki jaki był i mam nauczkę,że gdzie się człowiek śpieszy to diabeł się cieszy.Spróbuję jeszcze odistalować wszystko z MP z komputera i z modemu,żeby ten ostatni był czysty.Dalej ściągnę najnowszą wersję MP i zainstalują ją w modemie.Uaktualnię również sterowniki do modemu.Miejsce na dysku jest,program antywirusowy to MSE,więc komputer może być zawirusowany,ale mimo wszystko spróbuję.A nie nie wyjdzie to oddam to w ręce fachowca.Wiedza niestety kosztuje :) ).No i najlepiej jak ktoś to wszystko obejrzy,bo porady choćby i najlepsze bez dokladnego wglądu w zawartość kompa mogą nie przynieść efektu tym bardziej,że adresowane są do amatora i laika.Raz jeszcze wszystkim ziękuję za dobre chęci,przepraszam za zajęty czas i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

RE: Problemy z zainstalowaniem karty

autor: jakubd » 3 sty 15, 18:18

marek1846 pisze: Przecież to napisałem.
Sorry, po prostu inaczej zrozumiałem to zdanie:
Niestety ale to jest typowe. Problemy z łączeniem z AERO2 dotykają każdego i większość szuka powodu w swoim sprzęcie. Zupełnie niepotrzebnie. Problem w 99.9% jest po stronie Aero2.
Dalej faktycznie napisałeś prawie to samo co ja :)

RE: Problemy z zainstalowaniem karty

autor: marek1846 » 3 sty 15, 11:27

jakubd pisze: W tym wypadku to nie wina operatora, a użytkownika i jego sprzętu.
Przecież to napisałem. To użytkownik po problemach z połączeniem (co w 99,9% przypadków jest problemem po stronie Aero2) zaczął mieszać w swoim komputerze i namieszał. Dodatkowo dołożył duplikat SIM.
Komunikat o tym, ze aplikacja jest w użyciu, świadczy o tym, że nie została odinstalowana do końca. Świadczy o tym, że uruchamia się ta część, która działa w tle.

RE: Problemy z zainstalowaniem karty

autor: jakubd » 3 sty 15, 11:02

W tym wypadku to nie wina operatora, a użytkownika i jego sprzętu.
"Cannot copy files to C:/program files/mobile partner,please make sure the file is not currently in use.Close any programs that might be using the file and try again".
Oznacza zwykle:
1. Brak miejsca na dysku
2. Zawirusowany komputer
3. Antywirus blokujący możliwość instalacji MP - wykrywa nieprawidłowo nieistniejące wirusy w instalatorze MP.
4. Uszkodzony pakiet instalacyjny.

RE: Problemy z zainstalowaniem karty

autor: marek1846 » 3 sty 15, 9:43

Niestety ale to jest typowe. Problemy z łączeniem z AERO2 dotykają każdego i większość szuka powodu w swoim sprzęcie. Zupełnie niepotrzebnie. Problem w 99.9% jest po stronie Aero2.
W tym przypadku sprawa jest w miarę prosta. MP nie odinstalował się całkowicie, zawsze zostają jakieś śmieci.
Dalsze działania tylko pogłębiły chaos, wymiana SIM, powrót do punktu przywracania itd. to typowe szamotanie się.
Piszę o tym bo miałem podobnie. Tyle, że Aero2 używam na oddzielnym komputerze z WinXP.
U mnie wystarczało włożenie modemu do innego gniazda i wszystko instalowało się od początku.
Gdy to nie pomagało, musiałem instalować system na sformatowanym dysku.

RE: Problemy z zainstalowaniem karty

autor: Kecaj » 3 sty 15, 0:28

Instalowany był pierwszy raz z modemu.Teraz jest na dysku,ale nie wiem czy to całość/z wszystkimi dodatkami/.Przepraszam,ale jestem laikiem i to na dodatek mającym swoje lata.Jest już późno,więc nie chcę nadużywać Twojej uprzejmości.Prześpię się z tym wszystkim i jutro spróbuje to na spokojnie ogarnąć.Dam znać jutro popołudniu.Na razie dzięki serdeczne :) )

RE: Problemy z zainstalowaniem karty

autor: Zecik123 » 2 sty 15, 23:45

A aktualnie gdzie masz plik instalacyjny MP?
Skąd instalowałeś go poprzednio?

RE: Problemy z zainstalowaniem karty

autor: Kecaj » 2 sty 15, 23:26

Jak odinstaluję MP to jak mam go zainstalować z powrotem?Mam go przenieść na inny nośnik/np CD/ i z niego dokonać reinstalacji?

Na górę