Brak kontaktu z Aero2

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:-/ :blush: :s :dodgy: :exclamation: :heart: :huh: :idea: :sleepy: :@ :angel: :) ;) :cool: :D :P :rolleyes: :shy: :(
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Jeśli chcesz załączyć plik, uzupełnij poniższe pola.

Rozwiń widok Przegląd tematu: Brak kontaktu z Aero2

Odp: Brak kontaktu z Aero2

autor: dzika jadzia » 30 kwie 13, 10:01

Nie wiem czemu ale mam podejrzenie, że po prostu go wyłączyli a wcześniej mieli automatyczny responder ustawiony na ileś tam sztuk dziennie i jak się nie zmieściło w limicie to nie wysyłało maila z potwierdzeniem bo automat odrzucał wniosek. Ja bym tak to ustawiła gdyby mi nie zależało na szybkim rozdawaniu tych kart bo logistycznie sprawa jest do ogarnięcia ale trzeba chcieć i ludzi mieć ;)

RE: Brak kontaktu z Aero2

autor: Szakul » 22 kwie 13, 11:05

Witam, mam podobny problem z e-mailem aktywacyjnym. Kilka podejść z różnymi e-mailami i nic... za kazdym razem brak e-maila z aero2. Więc przyłączam się do pytania.

Edit: Na stronie pojawił się komunikat: "W związku z trwającymi pracami serwisowymi, formularz zgłoszeniowy będzie niedostępny. Za utrudnienia przepraszamy."
Czyli trzeba będzie cierpliwe poczekać do rozwiązania problemu.

RE: Brak kontaktu z Aero2

autor: dzika jadzia » 22 kwie 13, 10:24

Odkopuję temat bo depozyt i opłata za wysyłkę poszły a mail potwierdzający rejestrację wniosku ani razu do mnie nie dotarł. Próbowałam już dwa razy bo trzeba dobę odczekać i nadal nic. Mail z załączonymi potwierdzeniami wpłaty na skrzynkę BOK też bez odzewu.

Ja rozumiem, że to darmowy internet i nie można za wiele wymagać ale z drugiej strony, nie taki do końca darmowy bo depozyt się jednak płaci i za wysyłkę również. Dlatego jakoś tak miałam nadzieję, że nawet jeśli nie są za szybcy w wysyłaniu tych kart to niech choć potwierdzą, czy zamówienie dostali.

Może panowie podpowiecie co robić? Dzwonić mam, nękać czy może dać im czas na namysł czy... Coś.

RE: Brak kontaktu z Aero2

autor: aero » 15 paź 12, 18:36

A jednak dostałem odpowiedź, dziękuje. :)
Karta zostanie w dniu dzisiejszym wysłana.
Przepraszamy.
Prosimy o posługiwanie się adresem e-mail podanym w zam. , to przyspiesza i
ułatwia komunikację.

Pozdrawiam,

BOK Aero2 Sp. z o.o.
Bezpłatny Dostęp do Internetu

RE: Brak kontaktu z Aero2

autor: aero » 12 paź 12, 21:08

Ja nie czekam bezczynnie na Nową kartę.

Ani maila nie dostałem, ani się dodzwonić nie można do nich na BOK.

Internetu nie mam już prawie 2 tygodnie, bo stara karta nie działa.

Delegatura UKE w Łodzi już wysłała pismo w mojej sprawie, za co jej dziękuje.

RE: Brak kontaktu z Aero2

autor: kris68 » 7 wrz 12, 14:37

goldi wyslij im jeszcze raz potwierdzenie ze oplaciles ewentualnie ksero dowodu i ten ich dokument i napisz ze czekasz juz 3 miesiace. Na pewno to ich ruszy . Ja od stycznia w sumie z wymiana dostalem juz 4 karty wiec nie wiem jak sobie tak moga pozwalac z Toba. Walcz o swoje.

RE: Brak kontaktu z Aero2

autor: RGB66 » 4 wrz 12, 9:00

RE: Brak kontaktu z Aero2

autor: RGB66 » 3 wrz 12, 22:41

RGB66 pisze: Moja uwaga. Mi to kompletnie nie przeszkadzało ale :

Uważam, że powinni np pakować tę kartę w etykietę z informacjami w stylu witamy, dziękujemy za zamówienie itp. Np potem przedstawić listę działających modemów i np. opisać jeszcze raz konfigurację modemu. To napewno dodatkowy czas na przygotowanie wysyłki ale ułatwi to realizację uruchomienia samodzielnie internetu osobom które np do tej pory nie miały styczności z internetem lub osobom nie znającym się na komputerach.



Ale jak to się mówi darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda!
Widzicie?! Napisałem o tym, i przyszła do mnie nowa karta aero i wszystko ładnie opisane jest! Że "dziękujemy za skorzystanie" potem krótka opowieść o tym ile to % zasięgu mają. Opisana jest konfiguracja oraz jakie to musi być urządzenie itp. Ha! Warto było pisać! Dziękuję, że ktoś z aero2 przeczytał to i wziął sobie do serca :)
cpt. Nemo pisze:
RGB66 pisze: Uważam, że powinni np pakować tę kartę w etykietę z informacjami w stylu witamy, dziękujemy za zamówienie itp.
Jakie dziekujemy ? Za co ? Za zamowienie ?
Toz ich zmuszaja umowa zeby nam dawali ten darmowy internet, dla nich to zadna radocha, to poprostu w ich kategoriach czysta strata.
Mogli by dawac obwolute z napisem :

No i co darmozjadzie ? Wreszcie wyrwales od nas ta karte - teraz zobaczymy czy uda Ci sie z nami polaczyc. Zyczymy dlugich nieprzespanych nocy przy doborze modemu !

I to by mniej wiecej pewnie bylo zblizone do prawdy :)
Właśnie dostałem nową kartę i składaną etykietę a w niej wszystko opisane tj bym sobie tego życzył. Prawie od A do Z :) Widocznie ktoś przeczytał mojego posta z aero2 ;)

RE: Brak kontaktu z Aero2

autor: aero » 15 lip 12, 13:14

Bywa, ale też bywa, że za darmo ci nikt nie da i wtedy by mieć coś, musisz za to zapłacić.

RE: Brak kontaktu z Aero2

autor: cpt. Nemo » 15 lip 12, 12:54

Jak sie placi to czesto tez sie miewa problemy tyle ze raczej z zasiegiem choc czesto i z predkoscia, a w Orange np. ze zmniejszaniem zdjec :)
Ja w tablecie zazwyczaj uzywam Aero2 bo jest stabilne i szybkie / tak jest dla potrzeb tableta wystarczajaco szybkie/
Tam gdzie nie ma zasiegu Aero2 uzywam platnych kart prepaidowych Orange, Plusa i T-mobile, ostatnio kupilem tez starter Play-a.
No i co ?
Platne a tez maja swoje zasiegowe i predkosciowe problemy. Czesto jak jestem w zasiegu Aero2 i ktorychs z pozostalych sieci to swiadomie wybieram Aero2 z racji ze jest najszybsze.
Tak ze bywa iz placisz a za darmo masz lepiej :)

Na górę