Problem z rejestracją...

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:-/ :blush: :s :dodgy: :exclamation: :heart: :huh: :idea: :sleepy: :@ :angel: :) ;) :cool: :D :P :rolleyes: :shy: :(
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Jeśli chcesz załączyć plik, uzupełnij poniższe pola.

Rozwiń widok Przegląd tematu: Problem z rejestracją...

RE: Problem z rejestracją...

autor: pajolek1 » 8 lut 12, 21:54

Ja tak robię. Mam inny problem bo wysłałem komplet potrzebnych papierów pocztą ale przez roztargnienie nie podpisałem w wymaganych miejscach Zamówienia :-/ . Wysyłam jeszcze raz całość z podpisami. Myślę, że jeżeli dostali wcześniej niekompletne papiery to nie wprowadzają do systemu. Czy mam rację :huh:

RE: Problem z rejestracją...

autor: p4trykx » 17 sty 12, 2:56

Najlepiej też wszystko im napisać w tym liście z potwierdzeniami bo trzeba mieć na uwadze, że już od jakiegoś czasu nikomu się nie udało skontaktować mailowo lub telefonicznie z bokiem Aero2.

RE: Problem z rejestracją...

autor: vistamaster » 16 sty 12, 23:04

1.Czy formularz zamówienia karty ,bez zapłaty wymaganej kwoty,jest zarejestrowany w systemie i czy jest ważny.
2.Czy formularz potwierdzenia złożenia zamówienia BDI będzie wysłany dopiero po zapłacie pieniążków.
3.Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia i ew.wysłania nowego.
4.Czy w tym przypadku mogłyby osobiście stawić się w Warszawie i próbować odebrać karty sim w którymś z punktów obsługi klienta.
1.mniej więcej tak (i odłożony na kupkę o nazwie POCZEKALNIA-ZAMÓWIENIE NIEKOMPLETNE)
2.mniej więcej tak
3.nie
4.nie

w takim wypadku należy:
dopłacić kaucje i opłatę za przesyłkę, potwierdzenie przelewu wysłać pocztą lub mailem do aero, najlepiej z kopią zamówienia i wyjaśnieniem, że zamówienie już było wcześniej, ale bez potwierdzenia wpłaty

RE: Problem z rejestracją...

autor: elector » 16 sty 12, 21:54

Cześć Jakubie i wszyscy forumowicze.
Otóż mam taki problem.
Poleciłem usługę darmowego internetu Aero2 dwóm kuzynkom.Po przedstawieniu im oferty obie stwierdziły że jeszcze się zastanowią co do zamawiania karty sim i modemów . Później okazało się iż samodzielnie chciały zamówić karty sim,bez mojej pomocy :) No i tu zaczynają się problemy. Jeszcze w grudniu wypełniły formularz zamówienia karty sim,jednak nie dokonały przy tym wymaganej wpłaty 20+7zł.Formularze zostały zarejestrowane w systemie (chyba) bez wpłaty pieniędzy.Również do dnia dzisiejszego nie dostały potwierdzenia złożenia zamówienia BDI na maila,ale też nie zapłaciły jeszcze tych pieniędzy.
I tu moje pytanie.
Czy formularz zamówienia karty ,bez zapłaty wymaganej kwoty,jest zarejestrowany w systemie i czy jest ważny.
Czy formularz potwierdzenia złożenia zamówienia BDI będzie wysłany dopiero po zapłacie pieniążków.
Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia i ew.wysłania nowego.
Czy w tym przypadku mogłyby osobiście stawić się w Warszawie i próbować odebrać karty sim w którymś z punktów obsługi klienta.
Pozdrawiam i gratuluję prowadzenia super forum o aero2 .

RE: Problem z rejestracją...

autor: p4trykx » 29 gru 11, 12:13

Tu masz http://aero2.pl/pdfs/Zamowienie_BDI_Aero2_10102011.pdf forumularz możesz wydrukować i wypełnić długopisem

RE: Problem z rejestracją...

autor: hottt » 28 gru 11, 19:05

W ogóle jakikolwiek kontakt jest niemożliwy raczej. Podali numery tel. ciągle jest sygnał "na wołaniu" ale nikt nie odbiera.
Żebym chociaż wiedział na 100% że wsyzstko jest na dobrej drodze to bym nie drążył, ale niestety nic nie wiem.

RE: Problem z rejestracją...

autor: vistamaster » 28 gru 11, 19:02

Nie trzeba wcale z poczty, sam mail też może być.
Aczkolwiek przy tej ilości zgłoszeń co zapewne teraz mają, to pewnie zgłoszenia z maila zostawiają na sam koniec (tylko gdybam), lub mają jakiś swój inny algorytm kolejkowania zgłoszeń.

Jeśli PESEL mają w rejestrze to pozostaje uzbroić się w cierpliwość. :angel:

Problem z rejestracją...

autor: hottt » 28 gru 11, 18:50

Mam problem. Zarejestrowałem się wypełniając formularz, otrzymałem maila i od razu przelałem kasę na konto.
Wszystkie dokumenty wysłałem mailem (wiem dopiero teraz że trzeba pocztą) i czekając miesiąc nie otrzymałem nawet maila. Kolega mnie uświadomił że koniecznie trzeba pocztą więc pozbierałem wszystkie dokumenty (te które wcześniej miałem) ale skapczyłem się że nie mam formularza. Chcialem go wydrukować z maila ale okazało się że tego maila już nie mam.
Zarejestrowałem się ponownie na ich stronie, ale niestety dostałem komunikat że mój pesel już mają w rejestrze. Co mam zrobić?

Na górę