Problem z mailem

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:-/ :blush: :s :dodgy: :exclamation: :heart: :huh: :idea: :sleepy: :@ :angel: :) ;) :cool: :D :P :rolleyes: :shy: :(
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Jeśli chcesz załączyć plik, uzupełnij poniższe pola.

Rozwiń widok Przegląd tematu: Problem z mailem

Problem z mailem

autor: Johnny » 26 lut 12, 1:48

Witam

Mam do Was pytanie i zarazem proszę o podpowiedź. W dniu 23 lutego postanowiłem wypełnić wiosek online na stronie aero, wszystko wypełniłem, natomiast nie dołączyłem na tym wniosku pliku pdf z potwierdzeniem wpłaty. Problem mój polega na tym że żaden mail od aero z potwierdzeniem zamówienia do mnie do dzisiaj nie przyszedł, pomyślałem więc że być może zrobiłem w mailu literówke i w związku z tym postanowiłem jeszcze raz się zarejestrować, tutaj drugi problem pisze że 'Wystąpił błąd: Nr PESEL: 1111111111 był rejestrowany 2012-02-23 17:53:54. Nie mogę im odesłać żadnych dokumentów ponieważ nie mam na @ potwierdzenia zamówienia, co mam w tym wypadku zrobić?

Proszę o pilną pomoc i wyrozumiałość.

Na górę