autor: aero2owicz » 19 lis 12, 19:10
greg79 pisze:
Najpierw sprawdzamy czy źródłem problemu nie jest router a więc modem podłączasz bezpośrednio do komputera. Nie ma sensu z góry pisać że winne jest Aero2.
Niestety, nie potrafię sprawdzić, czy źródłem problemu może być router, w logach nie znalazłem żadnych błędów a nawet ostrzeżeń.
Ale robiłem taki eksperyment, podczas problemów z re-połączeniem podłączyłem modem do kompa i dostałem komunikat, że nie można się podłączyć, niestety nie pamiętam dokładnej treści. W każdym razie zrobiłem re-połączenie o ile dobrze pamiętam ze 3-4 razy i udało się połączyć. Po włożeniu modemu do routera było już wszystko w porządku.
greg79 pisze:
Najpierw podaj swoją dokładną lokalizację - ulica oraz czy łączysz się z bloku czy domku wolnostojącego. Używam e3131 i można mieszkać 1 KM w linii prostej od nadajnika a przez materiał z jakiego jest wykonany budynek siła sygnału tak spada że czasem połączenie udaje się po kilkunastu minutach. Ja ten problem rozwiązałem przez montaż modemu na oknie a połączenie z routerem tp-linka przez przedłużacz. Ponadto jeśli wyskakuje ci błąd to napisz jaki?
Warszawa, ul. Hermana, blok. Router z modemem stoi cały czas w tym samym miejscu, więc materiał z jakiego jest zbudowany budynek jest niezmienny w czasie. Sygnał cały czas jest na poziomie około 70%.
bolek2004 pisze:
greg79 Siła sygnału nie ma tu akurat nic do rzeczy bo mieszkam w bloku ale antenę mam na zewnątrz wystawioną, non stop zasięg jest w granicach 67-77% więc to nie to. Błąd wyskakuje tylko wtedy jak się nie mogę połączyć to przechodzę do zakładki zmiany operatora w topnet info i próbuje się połączyć ręcznie na liście jest plusgsm umts i nie udaje się połączyć, pisze że nie uda się połączyć.U mnie występuje to od kilku dni, różnie raz czy 2 na dzień, nie jest to jakieś uciążliwe ale wcześniej działało bez problemu.
jaki masz router, bo ja mam na liście Orange, Plus, Play (i chyba Erę a nie Tmobile) ale plusgsm umts nie mam.
[quote="greg79"]
Najpierw sprawdzamy czy źródłem problemu nie jest router a więc modem podłączasz bezpośrednio do komputera. Nie ma sensu z góry pisać że winne jest Aero2.
[/quote]
Niestety, nie potrafię sprawdzić, czy źródłem problemu może być router, w logach nie znalazłem żadnych błędów a nawet ostrzeżeń.
Ale robiłem taki eksperyment, podczas problemów z re-połączeniem podłączyłem modem do kompa i dostałem komunikat, że nie można się podłączyć, niestety nie pamiętam dokładnej treści. W każdym razie zrobiłem re-połączenie o ile dobrze pamiętam ze 3-4 razy i udało się połączyć. Po włożeniu modemu do routera było już wszystko w porządku.
[quote="greg79"]
Najpierw podaj swoją dokładną lokalizację - ulica oraz czy łączysz się z bloku czy domku wolnostojącego. Używam e3131 i można mieszkać 1 KM w linii prostej od nadajnika a przez materiał z jakiego jest wykonany budynek siła sygnału tak spada że czasem połączenie udaje się po kilkunastu minutach. Ja ten problem rozwiązałem przez montaż modemu na oknie a połączenie z routerem tp-linka przez przedłużacz. Ponadto jeśli wyskakuje ci błąd to napisz jaki?
[/quote]
Warszawa, ul. Hermana, blok. Router z modemem stoi cały czas w tym samym miejscu, więc materiał z jakiego jest zbudowany budynek jest niezmienny w czasie. Sygnał cały czas jest na poziomie około 70%.
[hr][/hr]
[quote="bolek2004"]
[b]greg79[/b] Siła sygnału nie ma tu akurat nic do rzeczy bo mieszkam w bloku ale antenę mam na zewnątrz wystawioną, non stop zasięg jest w granicach 67-77% więc to nie to. Błąd wyskakuje tylko wtedy jak się nie mogę połączyć to przechodzę do zakładki zmiany operatora w topnet info i próbuje się połączyć ręcznie na liście jest plusgsm umts i nie udaje się połączyć, pisze że nie uda się połączyć.U mnie występuje to od kilku dni, różnie raz czy 2 na dzień, nie jest to jakieś uciążliwe ale wcześniej działało bez problemu.
[/quote]
jaki masz router, bo ja mam na liście Orange, Plus, Play (i chyba Erę a nie Tmobile) ale plusgsm umts nie mam.