problem z aero2

Wszystko na temat sieci Aero2 i usługi bezpłatnego dostępu do internetu BDI. Zasięg, wiadomości, problemy, informacje techniczne, różne pytania. Jak działa BDI, do kiedy będzie działał bezpłatny internet, jak uzyskać kartę, konfiguracja, opinie, testy, problemy techniczne.
Piotrek
Początkujący forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 17 cze 2013, 12:43
Lokalizacja: cz-wa
Kontakt:

problem z aero2

Post autor: Piotrek »

witam, mam problem z usługą aero2 i pytanie do jej użytkowników . Od około 9 miesięcy korzystam z usługi aero2 i do nowego roku nie miałem większych problemów podczas korzystania z internetu, ale od początku roku jakość działania tej usługi dramatycznie w moim przypadku spadła . non stop przy bardzo dobrym sygnale co minutę lub kilka minut rozłącza mi połączenie, bądź też całkowicie mi je zawiesza. chciałbym zapytać użytkowników o opinie na temat tej usługi , lub też czy zaobserwowali podobne rzeczy u siebie.
Ostatnio zmieniony 26 sty 2014, 19:01 przez Piotrek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
denox
Często tu zagląda
Posty: 236
Rejestracja: 02 paź 2013, 08:17
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: denox »

zdarza sie tak często w godzinach szczytu gdy jest nasilenie użytkowników.
Przetestuj jeśli masz możliwość o wczesnych lub dość późnych porach czy występują podobne problemy.
:D POMOC = LIKE :D
Piotrek
Początkujący forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 17 cze 2013, 12:43
Lokalizacja: cz-wa
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

"ale od początku roku jakość działania tej usługi dramatycznie w moim przypadku spadła . non stop przy bardzo dobrym sygnale co minutę lub kilka minut rozłącza mi połączenie, bądź też całkowicie mi je zawiesz"

nie trzeba być geniuszem żeby dojść do oczywistych wniosków z mojego wpisu , że jeżeli piszę że mam problemy od początku roku a swój wpis zamieściłem pod koniec miesiąca stycznia to znaczy że przez miesiąc musiałem próbować korzystać z usługi o różnych porach. Ja pracuję na dwie zmiany , to znaczy raz przez tydzień na rano i raz na popołudnie, więc siłą rzeczy serfuję albo rano do 13.00, albo po południu to znaczy od 15.00. i generalnie to nie ma znaczenia kiedy siedzę na necie, badziew z usługą aero2 jest cały czas ten sam.

nigdy od początku roku nie udało mi się jeszcze utrzymać łącze dłużej niż 10 minut, bo albo przy doskonałym sygnale co minutę lub kilka minut rozłącza mi połączenie, albo całkowicie mi je zawiesza.

na szczęście mam znajomego który pozwala mi za darmochę czasem poserfować , więc mogę nawiązać jakoś kontakt ze światem internetowym. ale na obecną chwilę po w miarę przyzwoitym zeszłym roku (nie powiem, byłem zadowolony z tej usługi w 2013roku), to na dzień dzisiejszy moge powiedzieć że jakość działania aero2 w moim mieście (częstochowa) w mojej dzielnicy to absolutnie beznadziejne gów..no.

ktoś może powie że w końcu ta usługa jest za darmo, ale sa dwie kwestie związane z tą sprawą , pierwsza jest taka że firma dzięki aero ma pewne przywileje firmowe na rynku więc w jej obowiązku jest świadczyć tę usługę , natomiast druga sprawa jest taka , że jeżeli ktoś wchodzi w to przedsiewzięcie które jest związane z tą usługa to ponosi jednak pewne koszty, które wydawać by się mogło że przyniosą pewne pozytywne rezultaty. natomiast tutaj mamy jedno wielkie rozczarowanie
Awatar użytkownika
denox
Często tu zagląda
Posty: 236
Rejestracja: 02 paź 2013, 08:17
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: denox »

Może pomoże coś wymuszenie pasma 900mhz i ewentualnie aktualizacja oprogramowania modemu lub inny wsad, jeśli łączysz się przez router to w nim także. Pisali na forum że czasem po zmianie oprogramowania problemu ustępowały.
:D POMOC = LIKE :D
Zecik123
Stały bywalec
Posty: 385
Rejestracja: 20 sie 2012, 17:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Zecik123 »

Ach gdybyśmy tak jeszcze wiedzieli z jakiego sprzętu korzystasz - router? modem? inny?
Łatwiej wtedy coś podpowiedzieć/zasugerować.
Piotrek
Początkujący forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 17 cze 2013, 12:43
Lokalizacja: cz-wa
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

po moim ostatnim poście 30/01/2014 15:48 , na obecną chwilę jakość łącza ustabilizowała się na normalnym poziomie. aktualnie nie mam żadnych problemów z netem, wszystko działa "po staremu", czyli klasycznie przez godzinkę działa internet. ewidentnie nie mam najmniejszych wątpliwości że przyczyna fatalnej jakości łącza była po stronie sieci aero2. Ja mieszkam w bloku na wysokim piętrze i mam odbiornik sygnału w niedalekiej odległości w linii prostej, dzięki czemu mam praktycznie doskonałą jakość sygnału.

dla zainteresowanych podaję informacje o sprzęcie z którego korzystam: modem Huawei E3131, oraz antena ATK-10 13,5dBi - (http://www. cybertech.com.pl /p89, antena-atk-10-13-5dbi-kabel-fme-z.html).
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post