Problem z Aero2

Wszystko na temat sieci Aero2 i usługi bezpłatnego dostępu do internetu BDI. Zasięg, wiadomości, problemy, informacje techniczne, różne pytania. Jak działa BDI, do kiedy będzie działał bezpłatny internet, jak uzyskać kartę, konfiguracja, opinie, testy, problemy techniczne.
sampras30
Początkujący forumowicz
Posty: 2
Rejestracja: 02 maja 2014, 20:40
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Problem z Aero2

Post autor: sampras30 »

Witajcie,



jestem świeżym posiadaczem karty Aero2 i modemu Huwei 3131. Udało mi się kartę wmontować, skonfigurować połączenie według domyślnego profilu oraz wskazówek w necie i niby łączy z siecią Plus w roamingu, ale nadal nie mogę korzystać z internetu. Po połączeniu pokazuje mi 0 transfer w obie strony, albo rusza wysyłanie, a odbiór stoi na 0. Wiem, że Aero2 ma teraz usługę captcha, który skutecznie blokuje korzystanie z niego co jakiś czas. Problem w tym, że w jaką nie wejdę przeglądarkę (Firefox, Chrome, Pale Moon), to nie wyskakuje mi nigdzie okienko z wpisaniem tego captcha. Widzę tylko "Serwer nie został odnaleziony". Wyłączałem już antywira, żeby upewnić się że firewall nie blokuje usługi, ale nic nie pomaga. Wyłaczyłem też AdBlocka w Firefoxie któy mógłby blokować wyskakujące okienka.

Zaznaczam, że jestem w zasięgu Aero2.

Ktoś potrafi mi pomóc / coś zasugerować ?

Z góry dziękuję za ewentualną pomoc.
Zecik123
Stały bywalec
Posty: 385
Rejestracja: 20 sie 2012, 17:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Zecik123 »

Czy na tym forum szukałeś informacji o Huawei E3131? Masz wersję E3131s-2?
Zobacz ile jest porad tutaj --> http://aero2forum.pl/forum-modemy-pcmcia-expresscard-usb-oraz-netbooki-i-laptopy.
bob1911
Początkujący forumowicz
Posty: 1
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:47
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: bob1911 »

Witajcie :)
Miałem taki sam problem co użytkownik sampras30. Pomogła zmiana typu połączenia w głównych opcjach Mobile Partner z NDIS na RAS(modem)
Awatar użytkownika
czakulec1825
Początkujący forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 23 mar 2014, 20:32
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: czakulec1825 »

bob1911 pisze: Witajcie :)
Miałem taki sam problem co użytkownik sampras30. Pomogła zmiana typu połączenia w głównych opcjach Mobile Partner z NDIS na RAS(modem)
Dziwne, ja się normalnie łącze na NDIS. :huh:
sampras30
Początkujący forumowicz
Posty: 2
Rejestracja: 02 maja 2014, 20:40
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Post autor: sampras30 »

Wyjaśnione. Mam za blisko router do modemu Aero2. Samo wyłączenie normalnego modemu i odcięcie sieci po kablu nic nie daje. Router ma większą antenę i stoi wyżej oraz za blisko od modemu Aero2 z anteną wewnętrzną. Ten mały cycek nie daje rady się przebić. Dopiero wyłączenie routera skutkuje pojawieniem się pobierania i wysyłania danych oraz kapci (captchy).
Zecik123
Stały bywalec
Posty: 385
Rejestracja: 20 sie 2012, 17:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Zecik123 »

To ja tego wyjaśnienia nie rozumiem. Mam wetknięty modem do routera MR3420v1 (2 antenki) a antenka prętowa modemu stoi w odległości ok. 0,6 m na parapecie okna.
Dla restartu po wprowadzeniu captcha w panelu routera na komputerze (w drugim pokoju) klikam rozłącz/połącz i to wszystko.
Nie rozumiem dlaczego u Ciebie jest wymagana taka gimnastyka.
Ostatnio zmieniony 05 maja 2014, 23:24 przez Zecik123, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post